Kävelyä ja salia

Pitkän harkinnan jälkeen päätin nyt toistaiseksi luopua juoksuohjelmasta kokonaan. Nyt pyrin tekemään pitkiä kävelylenkkejä muutaman viikossa ja odotan, että saan nuo sykkeet vähän matalammalle tasolle.

Maanantain kuntosali- ja juoksupäivän jälkeen pidin tiistaina välipäivän ja keskiviikkona lähdin sitten pidemmälle kävelylenkille:

1h35min 10,15km syke max 156, ka 135, nopeus 6,4km/h.

 

Torstaina lähdin myös kävelemään:

55min 6,05km, syke max 159, ka 137, nopeus 6,6km/h.

Tänään perjantaina kävin salilla tekemässä jalkatreenin, joka kesti n.tunnin, sykemittari unohtui kotiin 🙁

  • Lämmittelynä kuntopyörä 5min
  • reidenojennus+ hackkyykky-prässi 5×8, ojennuksessa 35-50kg, prässissä 55-70kg
  • askelkyykky käsipainoilla pitkä askel 5×8, 7-10kg/käsi
  • kyykky smithillä 5×8 10-20kg
  • takareidet istuen 5×8 30-40kg
  • reidenojentajat 3×10 40kg
  • pohkeet prässissä 4×10 60-75kg
  • Loppuun crosstrainer hiit-tyyppisesti 7min

Mulla on nyt meneillään joku lamaannus tuon salin kanssa. En saa treenistä oikeen mitään irti, sinne on inhottava mennä ja treeninkin teen vain mahd.nopeasti läpi. Vaikka tänään sain ekaa kertaa vähän enemmän painoakin joihinkin liikkeisiin ja nyt illalla takamuksessa kyllä tuntuu kyykyt ja muut, mutta silti!

En tiedä johtuuko tämä huonosta ruokavaliosta vai mistä. Menetin maku- ja hajuaistini kuukausi sitten ja sen jälkeen on ollut vaikea saada ruokailuja kuriin. Tekee mieli syödä vain karkkia ja muuta yltiömaukasta, koska en juurikaan maista mitään muuta ja huonosti noitakaan.  Ensi viikolla on lääkäriaika asian tiimoilta, joten toivottavasti silloin selviää jotain ja pääsen aloittamaan kunnon proteiinidieetin treenin tueksi.

 

food-protein.jpg

 

 

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *