Rannoilla

680__P6260023.jpg

Muistin vasta hetki sitten nämä kuvat kesäkuulta Siivikkalan rannoilta. Hiuksetkin ovat näissä vielä pidemmät. Oltiin mökki-iltaa viettämässä ja ruokaa odotellessa menimme poikaystävän kanssa laiturille nappaamaan muutamat kuvat. Muutamiin ne tosiaan jäivätkin, sillä ehkä minuutin kuluttua kuvailun aloittamisesta kutsu syömään jo kävi. Kuvasaldo jäi noin kymmeneen, sillä nälkäisinä juoksimme suoraan ruokapöydän ääreen. Mutta kyllä niistäkin jotain julkaisukelpoista onneksi löytyi!

680__P6260020.jpg

kaulakoru Kooky Gems, pilkkupaita kirppis (H&M), keltaiset housut kirppis (Ellos), kengät Skopunkten

pohja.jpg

Siirrytään Siivikkalan rannoilta ensi sunnuntaihin Rauhaniemen rantaan ja siellä järjestettävään kesäkirppikseen! Olen varannut kavereiden kanssa meille myyntipaikan Rauhaniemen kesäkirppikselle ja ajattelin hieman vinkata tapahtumasta näin etukäteen! Tosiaan, tämän viikon sunnuntaina 2.8. klo 11-15 Rauhaniemen kansankylpylän alueella pidetään kesän kolmas kirppistapahtuma, säävarauksella kuitenkin. Myyntipaikkoja saattaa olla vielä muutamia vapaana, paikka maksaa 5€. Lisätietoa paikan varauksesta ja tapahtumasta löytyy Facebookista.

kirppispohja.jpg

Tein pienen stailauksen muutamista minulta myyntiin tulevista vaatteista ja asusteista tuohon esimerkiksi! Olen heittänyt aika paljon vaatteita kirppiskasaan, vaatteet ovat pääosin XS-M kokoisia ja kengät sopivat 38 kokoiseen jalkaan. Toivottavasti säät suosivat ja moni kirppistelijä löytää paikalle.

Nähdään Rauhaniemessä!

Muoti Suosittelen Päivän tyyli Trendit

Hattaraa ja purkkaa

_MG_5099.jpg

Olen huomannut suosivani pukeutumisessani ehkä enemmän tummia ja murrettuja sävyjä. Ehdottomia lemppareitani pukeutumisen suhteen on mm. tummansininen, viininpunainen, tummavihreä ja musta. Uskallan käyttää värejä, mutta yleensä yhdistän ne johonkin tuttuun ja turvalliseen. Esimerkiksi keltaisen mustaan ja punaisen tummansiniseen ja valkoiseen. Tällä viikolla kuitenkin löysin Uffin tasarahapäiviltä nuo hennon vaaleanpunaiset housut. Vaaleanpunainen on etenkin sellainen väri, jota olen aina jostain syystä vältellyt. En tykännyt edes pikkutyttönä erityisesti pinkistä väristä, kuten muut ikätoverini. Kuitenkin tässä viime aikoina tuollainen tietty puuterin sävyinen pinkki on alkanut miellyttää ja niin myös muut vaaleat pastellisävyt. Tänään sitten päätin kokeilla rajojani, ja olla yhtä purkkaa ja hattaraa, ja tästä muodostuikin yksi viime aikojen lemppareista! Hyvä välillä kokeilla vähän uusia juttuja, vaikka ne eivät heti tuntuisi täysin omalta 🙂

_MG_5047.jpg

paita second hand (Forever21), housut kirppis, kengät Skopunkten

_MG_5084.jpg

_MG_5070.jpg

_MG_5092.jpg

Housut tosiaan löytyivät Uffista parilla eurolla. Ne ovat ihanan pehmeät ja mukavat päällä, harvoin löydän yhtä miellyttäviä housuja joita tykkään käyttää (terveisin hame- ja mekkotyttö). Housut ovat varmaan peräisin 80-90-lukujen vaihteesta, arvioisin. Paidan sain poikaystäväni veljen vaimolta, joka tyhjensi vaatekaappiaan hänelle tarpeettomista, mutta ihanista vaatekappaleista. Mukaani lähti pari muutakin kivaa paitaa, jotka hän ystävällisesti luovutti uuteen kotiin, kiitos paljon! Voisi itsekin tyrkyttää kavereille omia ylimääräisiä vaatteita, jotka odottavat kirppikselle vientiä. Eli vinkvink kamut!

Sellaista hattaraa tällä kertaa. Saa nähdä, innostunko pastelleista pukeutumisessa enemmänkin. Ostin nimittäin samaisella Uff-kierroksella myös vaaleansiniset housut… Katsellaan miten käy!

_MG_5130.jpg

_MG_5107.jpg

_MG_5123.jpg

_MG_5142.jpg

Kuvat: Tiina Pakkanen

Muoti Ostokset Päivän tyyli Trendit