”Ikkunaostoksilla”
Kävin kurkkailemassa nettikauppojen alelaarit:
Ylärivi Topshop: Takki 35 punteroa (henk.koht. suosikki) ja kaikki muu 30£. Kaikki kenkut Nelly.com ja hinnat alk. 17,95e ja kallein kenkku toka vasurista 37,50e. Hyvin oli nettikauppojen kesäalet jo käynnissä=äkkiä tonkimaan. Kovasti tykkään näitä korkkareita tilailla ja hekumoida, mutta karu todellisuus on etten osaa/jaksa kävellä tämmösilla tikapuilla kuin kotona 🙂 Tästä voisin ottaa tokavikat nauhakengät hintaan 29,90e.
P.S Kollaaseja en osaa tehdä, miten niitä tehdään, tähän meni tunteja paintilla, miksi kaikilla muilla on ihania kollaaseja, miten se teksti siihen menee?
Ylärivi Topshop: Takki 35 punteroa (henk.koht. suosikki) ja kaikki muu 30
Uusia vaatteita voi löytää ystävän vaatekaapista. Aika-ajoin tyhjennämme kaappimme ja pidämme ystävien kesken vaate-vaihtari-iltaman. Toisen roska voi olla toisen aarre. Ihanaa kun saa luvan kanssa penkoa toisen ”vaatekaappia”. Loput vaatteet viedään kirpalle yhteispöytään. Ihan win-win- yhdistelmä!
Revontulikirppalta Kairatien ja Lapinkävijäntien kulmasta löytyi ihanan huokea kesäpaita vain yhdellä eurolla.
Biitsillekki pääsee vain kahdella eurolla, mutta mitkä kengät laittaisin! ?
Iloista päivänjatkoa! – Susanna