Vilukissa ulos



Iltasella kavereita moikkailemaan. Leikittiin turisteja ja räpsittiin arskaa yöllä. Kaverin kierrätys läjästä pelastin villatakin joka on varmaan kaapistani ainut laaadukas malliaan (ei mikään diipadaapa parsamatsku=akryyli) Farkut Levis ja kenkut H&M.

Napapiiri. Joululaulut raikasi yöllä pihalla (ihan tosi).



Aurinko laski kahentoista jälestä. Sääskiä miljardi.

Kesätunika löytyi kirpalta vain 4,50€.
VUOKKO- mekko Toivon Torin ilmaislaatikosta.
Äidin 80-luvulla tekemä hellepaita.
Samanmallinen hellepaita kuin yllä. Ommeltu kahdesta kappaleesta. Helppoa, nopeaa ja edullista.
Taaperona käyttämäni mekko toimii nykyään toppina tai hameena. Mekon sinikukkainen kuosi oli myös lapsuuteni kodissa huoneeni tapettikuvio. Olikohan minulle tehty mekko verhokankaasta Scarletin innoittamana? 🙂 – Susanna