Make It Count

En ole ikinä varsinaisesti tehnyt varsinaista perinteistä mainostoimistotyötä  — joskin liippaillut alaa koko ajan vähän turhan läheltä. Pääsääntöisesti koko ylimielinen maailmansa marmaineineen kaikkineen aiheuttaa enemmän vitutusta kuin innostusta.

Make It Countissa on kaikki kuitenkin toisin. Vai?

Niken palkkaama ohjaaja käytti lafkalta saamansa mainosbudjetin johonkin ihan muuhun kuin mitä oli sovittu ja reissasi sillä kaverinsa kanssa maailman ympäri.

Lähtökohtaisesti hauska ajatus ja lopputulos näyttää juuri siltä miltä vuonna 2012 mainosfilmin pitääkin. Henkilökohtaiselta ja todelliselta, samaan aikaan pieneltä ja suurelta.

Mut. Onko lopputulos sittenkään tavallista mainosvideota ihmeellisempi? Katsojille näkyvä rebelrebel-meininki ei tunnu enää kauhean uskottavalta, kun pari miljoonaa katselukertaa sataa Niken laariin. Ihmiset jakavat pätkää kuin viimeistä päivää — surkeimmat tapaukset jopa bloggaavat asiasta.

Harvinaisen epäinspiroitunut olo.

Kiva biisi oli kuitenkin taustalla. Mikähän?

puheenaiheet uutiset-ja-yhteiskunta tyo
Kommentointi suljettu väliaikaisesti.