NEW IN: LUMI BAG

 

Lumi-accessories2.png

Lumi-accessories1.png

Lumi-accessories3.png

Bag Lumi Accessories

 

Nämä laukkuhaaveet saivat hetkeksi jäädä, kun törmäsin tähän Lumin söpöön yksilöön.

Olen ihastellut jo tovin Lumin laukkuja ja nyt kun viimein ehdin piipahtamaan liikkeeseen en suinkaan päässyt poistumaan tyhjin käsin. Juuri saapuneet uutuudet olivat i-ha-nia ja tämän ylläolevan lisäksi olisin voinut kotiuttaa muutaman muunkin. Päädyin kuitenkin tähän, jossa kaikki oli kohdallaan: Simppeli siluetti, sopiva koko ja tarpeeksi tilaa lompakolle ja pokkarille.

Täytyy muuten sanoa, että tuona samaisena viikonloppuna kiertelimme Helsingissä useammissa (pikku)liikkeissä ja olimme kaikki tyrmistyneitä miten heikolla tolalla asiakaspalvelun taso tuntui olevan. Oikeasti asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua saimme ainoastaan Maison Helsingin ja Lumin liikkeissä, ja niistä myös ostoksemme teimme. Luulisi kuitenkin, ettei millään yrityksellä olisi vara valita asiakkaitaan tai olla panostamatta asiakaskokemuksiin tällaisena aikana.

Kiitokset Lumille ja Maison Helsingille superhyvästä palvelusta!

M.

Ps. Olisi kiva kuulla mitä mieltä Te olette asiakaspalvelun merkityksestä? Hyvät ja huonot kokemukset jakoon!

 

// New in from Lumi. I’m loving it!

 

Kommentit (3)
  1. Maria/Dejiss
    21.4.2016, 15:36

    Ihanat kuvat ! 🙂

    Ja itselle kyllä on todella tärkeää, että liikkeessä/myymälässä on hyvä palvelu. Etenkin kun on itse ollut töissä myyjänä, niin tietää kuinka pienellä vaivalla voi olla itse kiva asiakkaille (päivätkin kuluu nopeammin kun ei mökötä/ole huonolla tuulella töissä..) !
    Ja nykyään kyllä usein jää ostamatta, etenkin pienemmistä putiikeista, joissa hintataso on yleensä korkeampaa, jos palvelu ei ole ystävällistä ja laadukasta !

    Tosin pakko todeta, että Pariisin jälkeen varmaan Suomen asiakaspalvelu tuntuu superystävälliseltä 😀 täällä kun saa odotella joka paikassa, että ihmiset edes ilmaantuu palvelemaan sua.. etenkin ruokakaupassa voi unohtaa täysin hyvät päivänjatkot tai hymyt, kun hyvällä tuurilla saa edes kuitin ostosten jälkeen 😀 että kaipa kaikki on suhteellista…

    1. Maria/Dejiss
      21.4.2016, 15:37

      Ainiin, piti vielä sanoa, että olen täysin samoilla linjoilla toisen kommentoijan kanssa COSin asiakaspalvelusta ! 🙂 Ollut joka kerta ihan huippua, ainakin siis Helsingin COSilla 🙂

  2. Hyvä asiakaspalvelu on kyllä todella tärkeä osa ostokokemusta. Valitettavan usein olen kääntynyt kannoillani ja tehnyt hankintani muualta jos olen saanut töykeää palvelua, tai useimmiten sitä ei saa ollenkaan. Olen todella useassa liikkeessä huomannut sisään mennessäni, että minun pitää ensin tervehtiä myyjää, jotta hän tervehtii takaisin.

    Itsekin vuosia asiakaspalvelutyötä tehneenä minulle itselleni on aina ollut ensi arvoisen tärkeää tervehtiä asiakasta heti ja näin luoda jo jonkinlainen kontakti, josta on sitten helppo jatkaa lisäkysymyksillä. Tosin on niitäkin asikkaita ollut useita, jotka eivät vaivaudu vastaamaan myyjän tervehdykseen.  🙁 Kysyessäni, voisinko olla avuksi, olen saanut vastauksia tyyliin ”minulla on silmät ihan itsellänikin, joten ei tarvitse auttaa, osaan katsoa itsekin”. Nämä asiakkaat ilmeisesti usein luulevat, että myyjän tarkoitus on häiritä ja ärsyttää heitä, ainakin vastauksista päätellen. Fakta vain usein on se, että vaikka kaikki tuotteet ovat esillä ja asiakas tietää mitä hän haluaa, hän ei välttämättä huomaa kaikkia tuotteita esillepanon seasta. Monesti on käynyt niin, että asiakas ei ole löytänyt etsimäänsä itse ja sitten kun olen saanut auttaa, olemmekin löytäneet sen sopivan tuotteen. Se ei vain ole sattunut asiakkaan silmään.

    Mutta joo, itselleni hyvä palvelu on tärkeää. Mainitsemisen arvoista on mielestä se, että COSilla on aina ihanan hymyileväistä ja iloisesti tervehtivää henkilökuntaa.

     

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *