IHANA IHANA LAUANTAI JA EAMES

 

eames dsr 2.png

 

eames dsr 1.png

 

Voi vitsit, että tänään on ollut kerrassaan ihana päivä. Onnellisen lauantain reseptiin on kuulunut niinkin yksinkertaiset asiat kuin hyvä ruoka, hyvä seura, hyvä kirppisonni ja talviteloilta kaivettu villaviltti, johon saa kääriytyä loppuillaksi merisuolasipsikulhollisen kanssa.

Ah. Kyllä vapaat ja hitaat viikoloput on ihmisen parasta aikaa. Vai mitä?

Ihanaa lauantaita!
M.

Ps. Niin siinä sitten kävi, että tilasimme nuo ihanat Eames -tuolit meille. Toimituksessa kestää, mutta tuo yksi saatiin jo kotiin. Myös sohva pääsee päällystykseen ensi kuussa. Kotoilu siis jatkuu suurella innolla. Stay tuned!

 

Home sweet home and perfect weekend mood..

Suhteet Sisustus Oma elämä Mieli

VIIKOLOPPUTERKUT JA 5 ASIAA, JOITA ET EHKÄ TIENNYT MINUSTA

Cocolla oli jälleen hauska juttu, johon ajattelin ottaa osaa omalla tontillani. Tässä 5 asiaa, joita et ehkä tiennyt minusta?

 

5 things you didnt know about me.png

 

° Rakastan yli kaiken valkoista (saan tästä jopa kommentteja), mutta pukeudun lähes aina mustaan (javalkoiseen :D).

° Olen hyvin visuaalinen, mutta aika sotkuinen. Tavarat saattaa olla sikin sokin, vaatteet lojua siellä täällä ja tiskit laittamatta – niin kauan kuin saan siivouspuuskan.

° Minulla on kaksi yliopistotutkintoa -eri aloilta.

° Olen melko (tosi) malttamaton ja ahdistun esim. hitaudesta ihmisvilinässä. Kävelen tosi nopeasti, vaihdan aina lyhyempään kassajonoon yms. Luulen, että tämä on Pariisin peruja, jossa täytyi opetella kävelemään pikapikaa, jos halusi päästä eteenpäin. Onneksi olen pieni niin puikkelehtiminen onnistuu helposti 😀

° Lapsuuden ärrävian vuoksi osaan lausua vieläkin ranskalaisen ärrän.

+° Meillä on tänä iltana ensimmäinen tuttavaporukan kanssa kokoama viiniklubin tapaaminen ja minua jännittää!!

 

Sellaisia juttuja. Olisi hauska kuulla jotain teistä?

Mahtavaa viikonloppua!

M.

 

A few things that you maybe didn’t know about me: I love white, but very often I only wear black (and white). I’m a very visual person, but quite a messy: I don’t always mind leaving things to the floor… I have two University degrees, from different fields. I’m very impatient and I walk very fast. Because of my childhood pronunciation I still can say the real french ”r”. We have the first wine club tonight and I’m super excited!

 

 

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään