heinäkuu

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Heinäkuussa keinuin, juoksin, heitin talviturkin, löysin laukun sivutaskusta liivinsuojan ja herkistyin koska imetysasioista on ikuisuus, istuin tarakalla, opin etten osaa laulaa karaokea, kadotin lapseni ensimmäisen kerran, ostin tuuhean persiljan ja tulin siitä kovin iloiseksi, söin vähän liikaa sipsejä, katsoin girlsejä, kuuntelin siaa ja kantria, söin ihan tosi monta jäätelöä ja rakastuin seppoon uudestaan ja uudestaan.

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

kesän alkuhuuma

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Niin se kesä sitten tulla pölähti. Takana on viikonlopullinen katufestareita, pihakirppiksiä, mölkkyä ja aurinkorasvan lahmeaa tuoksua. Sebin taskut on täynnä hiekkaa ja Paddyn posket paloi. Sushit, omenasiiderit ja jäätelöt maistuu hyvältä aina, mutta tässä auringossa ja mielentilassa kaikki on vielä hippasen parempaa. Kesän alkuhuumassa on hyvä olla.

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe