Sukkahousuostoksilla

Silloin tällöin kuulee sanottavan, että naisille kohdistettu mainonta on epärealistista. Naisille suunnattua kuvastoa moititaan syystäkin yksipuoleiseksi ja sen esittämää naiskuvaa kirjaimellisestikin liian kapeaksi. Kaiken kukkuraksi naisruumista käytetään markkinointiin useimmiten tavalla, jota voi parhaiten kuvailla termillä esineellistäminen. Mainonnan ja markkinoinnin esittämä naiskuvasto on siinä määrin kapoista, että kevätjuhla-asua shoppaileva feministi suorastaan piristyi löydettyään sukkahousuosastolta nämä moneksi taipuvat mannekiinit:

1. Surulliset naiset

image.png

Sillä ketäpä vatsamakkaraan porautuva kuminauha ei syöksisi murheen alhoon?

 

2. Useiden asanoiden naiset

image-2.png

Koska kukapa ei haluaisi esitellä sukkahousuihin verhottuja sääriään asennossa, johon  taipuminen korvaa viikon joogatunnit?

 

3. Kommandona on kivempaa -naiset

image-3.png

Nämä kuvat näyttävät kirjaimellisesti p****ttä  normeille. Kuka muka sanoi, että alaosa on välttämätön vaatekappale?

 

Seuraa Bluestockingia Facebookissa TÄÄLTÄ

 

 

 

 

muoti ostokset hopsoa
Kommentointi suljettu väliaikaisesti.