Syksy

järkkäri 112.JPG

Syksyinen päivä ei näytä ehkä joka päivä tältä, mutta ehkä siksi tälläinen maisema tuntuu niin upealta nähdä. Itse asiassa nyt kun asiaa miettii, niin tämä on ehkä oletus syksystä ja tälläinen kuva minullakin on mielessäni kun mietin ”ihanaa syksyä”, mutta todellisuus on aika paljon harmaampi.

Eilen satoi kaatamalla ja oli kylmä. Itsekin kiukustuin siitä. Sateenvarjoa en tietenkään ottanut mukaan. Sisällä katsellessani ohi kulkevia ihmisiä erilaiset ja eriväriset sateenvarjot kourassaan näin kuitenkin maisemassa jotain kaunista. Sateen mukana tipahteli puista aina silloin tällöin syksyn värjäämä lehti. Sade paiskautui asfalttiin kauniisti. Moni sateenvarjo oli tummanpuhuva, niin minunkin viimeisin sateenvarjoni (joka on jo muuten rikki), mutta aina välillä bongasin vaaleanpunaisen tai keltaisen suojan.

Sade ja pimeys koettelevat mieltä, mutta sitten pitää vain yrittää vähän kovemmin ja syödä d-vitamiinia. Silti – työpäivän jälkeen ulkopuolella odottava autokyyti oli erittäin tervetullut. Ettei tarvinnut sentään yksin liikkua kylmässä pimeässä maailmassa – ja vieläpä sateessa.

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Rosoinen syyslook

DSC03558.JPG

DSC03559.JPG

Tämä oli koulutyö, johon kuului meikki ja hiusten muotoilu -kokonaisuus. Hiusten laittaminen ei sinänsä kuulu kosmetologin koulutusohjelmaan, joten ainakin omat taitoni ovat aika amatöörimaiset. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen kokonaisuuteen.

Ihanan syyslookin avaintekijänä oli ruskean lämpimät sävyt. Meikissä keskityin pehmeiden sumusilmien lisäksi luomaan valoja ja varjoja kasvoille.
Hiukset saivat inspiraationsa Saara Sarvaksen luomasta irokeesimaisesta letistä Annalle. Oon ikuisesti inspiroitunut tosta lookista.. Maailman hienoin kampaus, am I right!?

DSC03561.JPG

DSC03563.JPG

DSC03564.JPG

DSC03565.JPG

DSC03568.JPG

Koko meikki toteutettu Jane Iredale – tuotteilla, paitsi

Stila Illuminate (ihon pohjustus)
Urban Decay Primer Potion (luomenpohjustus)
Revitalash (ripsiväri)

Pakko mainita: kulmakarvat oli juuri värjätty ja muotoiltu mallin kosmetologin puolesta, joten niihin lisäsin ainoastaan geeliä. Vau.
 

Kiitokset vielä ihanalle mallille! 

Muoti Hiukset Meikki Päivän tyyli