Pomminvarma bilelakka

DSC03527.JPG

Nämä uutuuslakat huutavat pimeneviä iltoja ja niiden hohtoa. Ne haluavat tanssimaan syksyn juhliin ja säihkymään pikkujouluihin. Aivan ihanat sävyt, niin kauniit pullot ja hauskat nimet! Oon aika lyöty nainen, kuulkaas.

Glitter Bomb kynsikokoelmassa on viisi sävyä, ja sain ilokseni niistä kaksi. Lakkoja voi käyttää top coattina, ja niiden koostumus onkin aika kiiltävä. Pinta tosin saattaa jäädä hieman epätasaiseksi riippuen glittereiden määrästä kynnellä. Hintaa lakoilla on noin neljä euroa.

DSC03529.JPG

021 Bedazzle sai mut hurmioonsa ensinäkemällä. Niin kaunis yhdistelmä sinistä ja pinkkiä yhdessä! Ihanan suurikokoiset glitterit. Kynsilakkaan tottumattomana tosin vahva tuoksu aiheutti pientä päänsärkyä. (Miehen suusta: Laita ne kädet jonnekin muualle siitä! Vaikka omaan nenääs!)
Laitoin ensikokeilulla reilun kerroksen lakkaa, koska en jaksanut noukkia tikulla glittereitä kynnelle (paitsi viimeistelyssä). Oon lukenut jostain, että glittereiden yksittäin noukkiminen olisi sen arvoista. Tämä teoria lähtenee testiin ensi kokeilulla.

DSC03531.JPG

018 Disco Fever on hieman neliskanttisempaa glitteriä, sekin melko suurikokoista. Tätä säästän ehkä pikkujoulukauteen. Jos maltan.

Kynsikuvia lakoista tulossa myöhemmin.

*Lakat saatu maahantuojalta.

Kauneus Meikki Testit

Valley of diamonds

DSC03518.JPG

DSC03521.JPG

Sleekin Arabian nights smoke & shadow paletin sävyt Gold souk, Stallion, Valley of Diamonds ja Aladdin’s lamp. Todettiin työkaverin kanssa tossa yks päivä, että kulta sopii kaiken kanssa. Niin se vaan on. Vielä on kokeilematta paletista vihreän sävyt kullan kera.

Sain muuten eilen paketin Berneriltä sisältäen Rimmelin uutuuksia. Mukana saattoi olla glitterlakkoja. Voi siis olla, että pöydällä, vaatteissa, ja mun sormissa (muuallakin kuin kynsissä) on nyt glitteriä. Ja lattialle mahdollisesti kaatui myös sellaista. 

Voi olla. Eli joo. Hups.

Kauneus Meikki Testit Höpsöä