Nälkä kasvaa treenatessa

Vaikka alaosastolla ei kuntofillaria rankempaa treeniä ole lupa tehdä on päivät kuluneet salilla hikoillen. Yläkroppa ja keskivartalo ovat saaneet rautaa niskaansa. Tuloksena mikäs muukaan kuin totaalisen kipeät lihakset.reenievaat.jpg

Ikävä on ollut suuri, ikävä juuri tätä tunnetta. Tuntuu kuin olisin taas siinä fiiliksessä kiinni, minkä vuoksi olin heittämässä jo hanskoja tiskiin hidastakin hitaamman kuntoutumisen vuoksi. Vikahan oli ainoastaan omassa malttamattomuudessani! Leikkauksesta tulee nyt 6viikkoa. Lupaa kyykkäämiseen pitää vielä odottaa viikko. VAIN viikko! Onneksi lähipiiri muistaamuistutella himmailemaan.

Kipeiden lihasten lisäksi myös nälkä on palannut! Jumankauta. Ruokaa! Hauskintahan tässä on se, että samantien kun alkoi salitreeni  ja ruoka maistumaan loppui turvotus sekä paino putoamaan! Pyrin himoissani kuitenkin kohtuuteen niin treenaamisen kuin ruokailujen suhteenkin. Ylilyönteihin ei ole nyt varaa! Kaiken hyväntuulisuuden keskellä sain luvan palata töihin varovasti vaikkakin sairaslomaa olisi vielä muutama viikko jäljellä. Kiitokset upean esimiehen, on työni järkätty polviystävällisemmäksi joten uskon kaiken menevän erinomaisesti.

Tää viikko on kyllä hyvä viikko! 

Tässä vielä ohjetta kuvan treenaajan tankkauslautaseen.

40g nuudeleita (käytin gluteenittomia)

200g wokkivihanneksia

1dl keitettyjä kikherneitä

1dl tummaa soijarouhetta

kaikki veteen ja pistä poristen kunnes kypsää, kuumaa ja hyvää. Mausta millä haluat 😉

Kommentit (5)
  1. No vähintään pellillisen 😉

  2. ai koko pellillisen? 😉

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *