Sisustusinspistä

Postiin kolahti uutiskirje Menun uutuuksista ja innostuin samantien! Katsokaa miten kauniit värit ja stailaukset!

MENU - Afteroom Plus Chair_Low Res 72dpi JPG (RGB)_395815.jpg

MENU - Eave, Plinth, Echasse_Low Res 72dpi JPG (RGB)_395810.jpg

MENU - TR Bulb_Low Res 72dpi JPG (RGB)_395813.jpgMENU- Septembre Sofa, Septembre Table, Tr Bulb_Low Res 72dpi JPG (RGB)_395809.jpgMENU - Norm Oval Mirror 2_Low Res 72dpi JPG (RGB)_395812.jpgMENU - Hudson Wall, Ceiling Lamp Tribeca(1)_Low Res 72dpi JPG (RGB)_395814.jpg

Mattapinnat, jotka elävät valossa. Betoninsävy, musta ja metalli. Marmori ja puu.

Ihastuin eniten näiden kuvien värimaailmaan ja sainkin todella paljon ideaa oman talon tuleviin sävyihin ja pintoihin. Aistin kuvista myös 70-luvun henkeä. Rimotusta ja kokolattiamattoa – nostalginen tunnelma on saatu hienosti vangittua näihin kuviin! Erityisesti tuo puuseinä näyttää kovin kauniilta ja tässä mietinkin, saisinko samanlaista tulevaan talooni. Tänään olin muuten tontilla pitämässä aloituskokousta – hommat etenee (kauhistuttavankin) nopeaa tahtia.

Huikatkaa, jos teitä kiinnostaa jonkinlainen viikkokatsaus jo nyt taloprojektin tiimoilta. Siis lähinnä miten kaivurihommat etenee. 

 

Koti Sisustus

All good Tallinna!

Rentoutuneet terveiset Tallinnasta! Lähdettiin frendini kanssa vähän kiertelemään kaupunkia, meillä molemmilla on ollut niin paljon työhommia, joten yhteistuumin päätettiin ottaa pieni lepoloma Swissotel spa-hotellissa. Voin lämpimästä suositella paikkaa, siellä oli kyllä kaikki kohillaan. Huone oli tilava ja kylppäri ammeineen päivineen oli eroteltu makuuhuoneesta kauniisti lasiseinällä.

1A7933C2-F120-4FF1-A81E-6E332C9AFA8B.jpeg

Ravintoloista kiinnostuneen kaverini vein yhteen lempipaikkaani, F-Hooneen josta sai raikkaat drinkit. Paikka sijaitsee Tallinnan Kalamajassa ja alueelta löytyi myös nostalginen valokuvanäyttely, Dokfoto Keskus, jossa kävimme ihastelemassa mustavalkoisia valokuvia 80- luvun nuorisosta.

DEA49290-3418-4FB5-A45F-756D4896F91D.jpeg

0C4242BD-0053-45B3-BAFD-6D438A588D82.jpeg

Siitä siirryimme kaverini lempiravintolaan Controventoon, jossa kannattaa kuulema tilata aina maailman paras tryffelipihvi. Ja täytyy myöntää, oli älyttömän hyvää!

Seuraava päivä meni leppoisasti hotellimme kylpylässä. Ennen takastulomatkaa kävimme vielä R14-ravintolassa, joka oli tilana kiinnostava. Ruoka oli taas erinomaista! 

56FF6887-E871-4730-87CE-464F8D9F26C8.jpeg

1A1C98C4-3CD3-41FB-A4B2-3DBB04346566.jpeg

Paras ja rentouttavin viikonloppu pitkiin aikoihin!

Tallinna-vinkkejä lisää täällä.

Muoti Matkat Trendit