Tämän hetken parhaat

 

IMG_5618.JPG

IMG_5612.JPGIMG_5615.JPGIMG_5616.JPGIMG_5617.JPG

Juuri nyt iltapäivien ollessa pimeimmillään minun tekee mieli vain käpertyä peittojen alle ja sytyttää kaikki mahdolliset kynttilät. Tepastella kotivaatteissa ja syödä tummaa suklaata. Yritän hoitaa liikuntasuorituksetkin aamuvarhaisella, jotta saan sulkea itseni kotiin ja oven perässäni. Marraskuussa on se ihana puoli, ettei aurinko tosiaankaan paista illalla ja haastattelemieni ihmisten mieli on sama kuin minulla, heidänkin tekee mieli vaan mennä kotiin, olla vaan ja tunnelmoida sisällä. Mennä maate.

Kuvasin muutamia lempijuttuja tähän ja ne ovat saaneet vaikutteita ehdottomasti tuolta kultaiselta 90-luvulta. Baskerit ja nyörikengät. Leviksen 501:set. Ribbineulos ja verkkarit. Ihanan nostalgista! Korvikset eli nuo Ear Cuff:it ovat Laura Darthin ja minun yhteistyömallistoa, luvassa on muuten pian jotain ihan uutta josta olen superinnoissani!

Lisäsin tähän muutaman biisin, jotka ovat omiaan marraskuun iltoihin.

Al Green – How Can You Mend a Broken Heart

Michael Kiwanuka – Love & Hate

Ariel Pink’s Haunted Graffiti – Baby

Ihania iltoja!

 

Kulttuuri Musiikki

Lisää ajatuksia

kollaasi.jpg

Vanhan kotini suuresta kylpyhuoneesta päätettiin tehdä kokonaan mattamusta ja mielestäni se toimi hyvin suuressa tilassa. Se toi sinne spa-tunnelmaa ja ainakin nyt olen sitä mieltä, että sama linja jatkuu uudessakin kylppärissä. Olen jopa ajatellut maalauttaa kylpyhuoneen yhteydessä olevan makuuhuoneen tummaksi, niin oma ”spa-tilani” olisi mahdollisimman yhtenäinen. Tunnen toki itseni ja suunnitelmat saattavat vielä muuttua. Vielä hetki on aikaa vaihtaa mielipidettä, sillä lupakuvia piirretään juuri nyt.

Nyt mielessäni on sisustaa kylpyhuone mustalla avohyllä, tuo Gubin versio on kaunis. Durat on näillä näkymin valintani, kuutioallas viehättää suuresti ja nimenomaan harmaana. Makuuhuoneen yöpöydiksi visioin mustaksi maalattuja pyypölkkyjä ja niiden päälle mattamustaa Húfa-valaisinta

Suunnitelmat etenee! 🙂

Koti Sisustus DIY