Rannan jälkeen

IMG_3461.JPG

Ollaan viihdytty mökillä ja rannalla aamusta iltaan. Mökki on keskellä ei mitään ja haaveilen, että vielä joskus rakennan kallion päälle modernin mökin, jonka seinät ovat pelkkää ikkunaa. Mökki sijaitsee vanhan suon äärellä, josta ollaan aikoinaan tehty suuri lampi. Pohjasta pulppuaa vettä ja lammen vesi on koko ajan raikkaan viileää. Suovesi tekee hyvää iholle, tosin kuivattaa melkoisesti. 

Olen jo reilu vuosi sitten hurahtanut Mia Höytön tuotteisiin ja lempparini on tuo Lumous seerumi. Pullojen ulkoasu ja itse sisältö on laadukasta. 

IMG_3462.JPG

Se hetki, kun olet uinut ja viettänyt aikaa lämpimillä kallioilla koko päivän. Pääset saunaan, suihkuun ja kuivattelemaan ilta-aurinkoon. Hellit ihoa lime-kookosöljyllä ja kietoudut pehmeään kylpytakkiin. Sujautat jalkaan hotellin tohvelit, jotka muistuttavat Ranskan Rivieralla vietettyjä hetkiä. Parhaimpia juttuja mitä kesät tuovat tullessaan!

IMG_3459.JPGIMG_3463.JPG

Nautiskelkaa kesästä ja pitäkää itsestänne hyvää huolta. 

Kauneus Iho Meikki

Varastettu pyörä ja epäonnen viikko

Minulle aina vähän sattuu ja tapahtuu. Useimmiten sen on kyllä omaa huolimattomuuttani. Olen onnekseni melkoisen huoleton tyyppi ja huomaan usein sanovani ystävilleni, että ”it’s all going very well, no problem at all”. Sanotaankin, että et ole yhtä kuin ajatuksesi, eikä ajatuksesi ole totuus.

Henna Huolettomana vein auton huoltoon ja hain sen pyörällä iltapäivällä. Päätin jättää lukitun pyöräni autoliikkeen pihalle ja hakea myöhemmin, mutta tiedättekös. Epäonneni pyörien kanssa jatkuu ja taas rakas menopelini lähti pitkäkyntisten mukaan. Vielä jännempää tästä tekee sen, että paljon kauniita muistoja kerännyt pyöräni seisoi melkein valvontakameran alla. Tarina kertoo, että kamera ei tallentanut mitään juuri sillä hetkellä kun mahdollinen kaappaus tapahtui. Miten huonoa tuuria!!! Olen kuitenkin kiitollinen, että autoliikkeen henkilökunta auttoi minua hädän hetkellä ja käytti aikaansa asiani selvittämiseen. 

BFB8CFC8-4218-49BC-9A5A-14338DE85D76.jpg

 

Minulla on jokin karma, että epäonni kohtaa minut aina kertarysäyksenä – tässä on ollut aika monta muuttujaa jo matkassa, että mitä vielä. Lopulta pitää nauraa ja todeta vaan että tämäkin vielä! Helpottavaa on että, myrskyn jälkeen on aina poutasää. Yks kaks kaikki näyttääkin taas hyvältä. Ilma on kevyt hengittää, osaat taas iloita – asiat järjestyvät. Jos sinulla on hyvä olla jossakin paikassa, tilanteessa tai ihmisen kanssa – ole hyvä ja pidä siitä kiinni. Palaa niihin hetkiin ja ihmisiin – kyllä se siitä taas. Luota hyvään. It really goes very well!

ps. älkää tehkö rikoksia, mm. varastako toisten pyöriä. Miten alhaista! 🙁

Suhteet Oma elämä