Kesämekossa Tartossa

IMG_2147.JPG

IMG_2148.JPG

IMG_2149.JPG

Terveiset Tartosta! Ilmat hellivät meitä ja siellä oli ihan kesä. Lehtiä puissa ja illatkin jatkuivat lämpiminä. En muistanutkaan miten ihanaa on viilettää katuja iltamyöhäisellä lämpötilan ollessa yli kaksikymmentä.

Tarton keskusta on aika pieni ja nopealla pyörähdyksellä kolusimme vaatekaupat. Zarasta löytyi tuo kuvien vaaleansininen mekko, joka on päällä tälläkin hetkellä. Mekko on niin mukava ja ilmava, varmasti tulevan kesän käytetyin vaate.

Kuvat otti matkakumppanini Ida ja Maj

Muoti Matkat Ostokset Päivän tyyli

Loma alkaa hyvillä yöunilla

C91571F6-D3B8-49F9-997B-EA523C5F8833.jpg

Yhteistyössä Clarion Hotel Helsinki Airport

Lasten kanssa melko paljon matkanneena tiedän, että väsyneenä hommasta ei tule yhtään mitään. Lapset ja minä omaamme väsyneinä melkoisen lyhyen pinnan ja sen takia järkkäilenkin aina matkustamispäivät mahdollisimman rauhalliseksi.

1260CCA7-43CF-40A7-8CA4-FD75636BFD37.jpg

Yövyimme aamulentoa edeltävänä päivänä ihan lentokentän lähellä olevassa Clarion Hotellissa.

6350ED8A-0D3F-4BE5-86CD-414FD5668313.jpg

DCD3D862-4C88-4C2B-AE84-2B701C640011.jpg

Me pääsimme äitini kanssa lomafiilikseen heti hotellilla ja tilasimme lapsille lastendrinkit ja meille aikuisille oman suosikkini Whisky sourin.

523CE04C-01F6-493F-8BD4-96CC589EBA1F.jpg

AA6214EF-145C-4114-BF65-5C4FC168B373.jpg

A33E4EFD-76F4-41D2-AE33-9831B2F80623.jpg

Illallisen söimme alakerrassa ja pääsin kunnolla ihailemaan hotellin tyylikästä sisustusta. Pidin kovin suuren suurista aidoista kasveista ja palmupuista, sekä yleisesti värimaailmasta.

2E046D15-956D-4FE8-9ED6-C7B3DB4C4E6C.jpg

Lapset oli otettu hotellissa hyvin huomioon. Molemmat saivat heti ensikättelyssä pienen puuhapussin. Aulasta löytyi hulahula-vanteet, leluja ja tosi sympaattiset pienet autot joilla he kovin huristelivat pitkin kiiltäviä mustavalkoisia lattioita.

F2FAB15F-13D7-4FE4-ADEF-8AB9D6CC3CAA.jpg

Ravintolaillallisen jälkeen lapset vaativat vielä vaahtokylpyyn, vaikka minä sinne olisin halunnut pulahtaa. Kylvyn jälkeen jokainen nukahti salaman nopeasti, jokin taika niissä hotellilakanoissa on. 

Aamulla varhain söimme aamupalan, se tarjoiltiin jo kello 5:30 alkaen, joten ennätimme hyvin. Hotellin naapurista löytyi juna-asema, jolla matkasimme  kahdessa minuutissa seuraavalle pysäkille, eli lentokentälle ja niin meidän ulkomaan matka alkoi.

Suuret kiitokset vielä Clarionille aivan ihanasta yöstä, ei olisi meidän loma voinut paremmin alkaa. <3

Kulttuuri Matkat