on siis kevät

IMG_9114.JPG

Tässähän on mennyt tovi, vasta nyt ennätin raapustelemaan tänne. Yksinäisinä viikkoina työpäivät venyvät, lenkkipolku houkuttelee ja kaverit kolkuttelevat ovella.

Kevät on tullut ja jos minulla olisi vielä oma piha, olisi se nyt täynnä kevätkukkia.

IMG_9116.JPG

kivet.jpg

Ajattelinkin ladata tähän inspiskuvia sieltä täältä, viime vuoden mukavin projekti oli tämä Katriinan ja Markon takapiha, jota olin suunnittelemassa.

IMG_8012.JPG

Olikohan se vuonna, 2015, kun puuhailin omakotitaloni pihalla liuskekivistä polun ja reunustin sen Kekkilän mustilla koristekivillä ja reunanauhalla. Se näyttää edelleen tosi kivalta.

lempikuvat_1.jpg

Jos minulla olisi nyt piha, siistisin puiden juuret. Levittäisin tai asettelisin koristekivet uudestaan. Tekisin liuskekivistä ehkä seuraavaksi muurin tai ainakin alueen jossa hengailla. Sytyttäisin ulkotulen ja paistaisin makkaran jos toisenkin. Polttaisin kynttilöitä paljonkin ja haalisin tuoksukynttilöitä, ne tekevät ulkotilasta tunnelmallisen.

Tämä kuva olisi nyt aika vahvasti mielessä:

patio.jpg

(alin kuva All Over Press)

Näihin kuviin ja tunnelmiin, mukavaa Pääsiäistä! Edesottamuksiani kannattaa seurata Instagramin ja Snapchatin puolella, tiedossa vaikka mitä kivaa.

Koti Sisustus DIY

Minä ja minun taulut

B3AD4274-7B31-4849-BD6B-DDF7A4FEFBBB.jpg

6CE9A5F7-C85D-4F56-A88E-9112A2B1481E.jpg

CCE6F1BC-FC70-4446-A9EB-4765D9358B27.jpg

5F777C8E-A8B0-42DE-90D2-E16CE4E771B7.jpg

D299739F-FC6F-44F1-A7AA-B319231CA29E.jpg

Kauppareissulla löysin kiva kahvipöydän Vepsäläiseltä.. Aikaisempi valkoinen pikkupöytä kaatui niin useaan otteeseen, että senkin takia tämä raskaalla betonijalalla oleva möhkäle oli hyvä ostos. Se päätynee ulos kevätilmojen lämmetessä. 

Taidetta on hyvä olla kotona ja suosittelenkin maalaamaan oman taulun jos et ole halukas satsaamaan. Oma tai vaikka kaverin taideteos on paljon persoonallisempi kuin kaupan tusinataulut muutama kympillä. 

Mallia oman kodin taideteoksiin voi mielestäni ottaa ihan huoletta netistä jos jokin mieluisa osuu silmiin. Minulla oli mielessä vasenta teosta tehdessäni vahvasti ne Le Corbusierin maalaukset, joista postailin aiemmin. Valmiita pohjia saa nykyään ostettua monestakin marketista, samoiten akryylivärejä ja pensseleitä. On erittäin jees viettää iltapäivä taiteilijaelämää kahvikupin ja hyvän musiikin parissa. Minulla soi jokin Twin Peaksin Soundtrack taustalla ja sen myötä pääsin kyllä hyvään tunnelmaan, heh.

Niin että pensseli käteen ja taidetta seinille! 

Koti Sisustus DIY