Päivät menee

 

83C97BBB-2F10-4EA9-A776-00525915EE05.jpg

Muutamia kuvia viime päiviltä, jolloin ei ole tapahtunut juurikaan mitään ihmeellistä. Olen tullut ja mennyt. Näinä yksinäisinä viikkoina työpäivät venyvät helposti pitkiksi ja ohjelmaa riittä iltaan saakka. Urheilukamppeet ovat takaluukussa ja se tekee liikkumisesta helpompaa – joogamatto, juoksukengät ja uikkarit ovat vakiokamaa.

IMG_0863.JPG

 

Lyyraviikuna löysin tiensä kotiin, viherkasveja ei ole koskaan liikaa ja ne raikastavat tilan kuin tilan silmänräpäyksessä. On myös hienoa huomata, miten hyvällä hoidolla joku kaunis kasvi kasvaa kasvamistaan, ennen olin niin tumpelo viherpeukalo. Ajat muuttuu. Ihana Green Home Book neuvoo tarkasti liki kaikkien trendikkäiden kasvien kastelut ja lannoitukset. Valon tarpeen, pistokkaasta juurruttamiset ynnä muut. Ihana kirja ja erittäin hyödyllinen.

7BA162D7-8865-4950-A32F-109C98136795.jpg

 

Minun viikkoni jatkuu vahvasti töiden ja urheilun parissa. Viikonlopun ajattelin pyhittää itselleni – varaan hemmotteluhoidon ja vetelehdin hitain askelin pitkin jokivartta ja sen kahviloita. Oma seura – paras seura.

Voikaa hyvin!

Joskus on vaikeaa keksiä mitään järkevää juttua tänne teidän iloksi, sillä päivät hurahtavat ja keksin näille yksinäisille viikoille hurjasti ohjelmaa. Urheilu varmasti päällimmäisenä prioriteettina. Verrattuna viime vuoteen, olen tänä vuonna ottanut paljon rennommin. On päiviä, jolloin ainut liikuntasuoritukseni on korkeilla korkokengillä kävely. Maanantaisin rauhoitun joogassa, uimassa käyn aamuisin arkena ja juoksemassa käyn enää vain kerran pari viikossa.

Koti Sisustus

Puhetta

IMG_0847.JPG

Tykkään todella paljon puhua ihmisten kanssa syvällisiä, koska jotenkin näin opin tuntemaan ihmiset parhaiten. En välitä puhua työasioista, saavutuksista, tai titteleistä, vaan haluan aina sukeltaa ihon alle, jotta ymmärtäisin ja oppisin tuntemaan paremmin. Itseasiassa tällä tavalla olen tutustunut yhteen sydänystävääni, olimme lenkillä ja tokaisin hänelle kesken matkaa jotain todella henkilökohtaista, joka yllättäen kosketti myös häntä. Tästä päivästä saakka olemme olleet kuin paita ja peppu, enkä tiedä mitä tekisin ilman häntä.

91be7810-ed7c-4457-b4cb-30c83d60a110.jpg

En voi sietää salamyhkäisyyttä ja sellaista, että jostain pitäisi jotain automaattisesti olettaa. Niin ollen onkin suoraselkäistä puhua ja nostaa vähänkin mieltä vaivannut aihe esille. Puhua suu puhtaaksi. Olen huomannut, että usein ne oman pienen pään sisällä tehdyt johtopäätökset tai luulot osoittautuvat vääräksi… mutta kuten todettu, jos niistä ei puhuta, ei voi koskaan tietää. Asiat ja ihmissuhteet saattavat lähteä sen takia aivan väärälle raiteelle. Ajattelen, että ilkeillä ihmisillä on hyvä syy ilkeään käyttäytymiseen, ehkä he ovat liikaa puhuneet juurikin joutavia, eivätkä ole käyneet niitä oikeasti tärkeitä asioita lävitse. Lienevät turhautuneita vallitseviin olosuhteisiin.

Homman nimi on myös se, että on hyvä olla rehellinen kaikesta. Ystäväni kirjoittikin jo tästä aiheesta, miten nykyään ihmisillä on tapana vaan jauhaa lämpimikseen. Ehdotetaan, että tehdään sitä tätä tai tota, mutta oikeasti mitään ei tule koskaan tapahtumaan. Tai puhutaan ja luvataan vaikka mitä mutta ne puheet eivät muutu koskaan teoiksi. Vähemmän bullshittiä, koska Ain’t nobody got time for that!

Niin, että haluatko, että sinut muistetaan siitä, että olit rehellinen ja puhuit suoraan, vai siitä, että luimistelit pakoon vähin äänin.

Inhimillisyys ja vilpittömyys on kaunista.

Muoti Trendit