Henna huoleton

Henna_Ville (Medium).jpg

1. Kuljen usein ilman sukkia.

2. Leikkaan itse hiukseni. On ihanaa käydä kampaajalla, mutta pidän huolettomasta lookista ja viimeistään, kun luin kirjan ”How to be Parisian” ajattelin, että on ihan ok, jos leikkaa itse hiukset.

3. Vaadin itseltäni tai itsestäni aika paljon mikäli tahdon jonkin asian käyvän toteen. Harvemmin pyydän apua, vaikka se olisi monessakin asiassa suotavaa… ihan vakasti ajateltuna, se olisi joskus paikallaan, jotta en teloisi itseäni sellaisissa raskaissa hommissa.

4. Olen ehkä joskus yöpaidassa ihmisten ilmoilla, mutta näytän useimmiten ihan siedettevältä. En voi sietää sievistelyä, enkä aiheesta vähän poiketen; ylipitkiä rakennekynsiä, jotka hankaloittavat elämää. 

5. Vaatekaappini on täynnä kauniita alusvaatteita, mutta vajavainen mitä tulee parillisiin sukkiin (lue kohta 1.)

6. Olen huono ostamaan niitä ”vaatekaapin kulmakivet” -vaatteita. Juhlamekkoja minulla on monia.

7. Olen todella vaatimaton, minut on todella helppo yllättää ja saada iloiseksi. Johtunee omista vanhemmista, sopeudun tilanteeseen kuin tilanteeseen mukisematta. En tarvitse paljoa ollakseni tyytyväinen. Sekaisesta kodista tulen kyllä ärtyneeksi, siihen ei auta muu kuin agressiivinen siivous, erityisesti imurointi 🙂

Kertokaa te jotain itsestänne! 

Kuva: Ville Lahtinen

Suhteet Oma elämä

Yläkerta juuri nyt

97B2B09F-B8B0-4888-AEA1-D6DC7D9F0018.jpg

D07F79C8-A81E-43E6-844E-8D75BE2492CC.jpg

FAC62962-84EA-41E3-B1CF-DB23F70F3763.jpg

IMG_0313.JPG

Viikonloppu hurahti kaikenmaailman kuvausten parissa. Ensin olin itse kuvattava ja seuraavana päivänä kotonani kuvattiin kauniita asetelmia. 

Hakolan valkoinen sohva on muuten ollut loistava hankinta, vuodesohvalla on kuulemani mukaan hyvä nukkua. Kangas tuntuu miellyttävältä ihoa vasten, katselenkin mielummin sohvalla tietsikan kautta elokuvia, kuin sängystä käsin. 

Ostin Ruotsista tuon valkoisen kimonon, se on Rodebjerin. Hattu on Lindexin kevät 2017 mallistoa, se on kuvauslainassa. 

Olen myös selaillut tulevaisuuden koteja, ennemmin tai myöhemmin täytyy löytää uusi oma koti, mieluiten remonttikohde. Unelmoin myös kodin rakentamisesta, miten siisti olisi esimerkiksi tämä it-house!?

Jos eteenne sattuu kiva kohde, otan kaikki vinkit mielelläni vastaan.

Reipasta viikkoa! 

Koti Sisustus