Uimarit kansankylpylässä

 

0A98492F-8552-4F44-8112-6C5053195EB2.jpgIMG_9729.JPG

DF5D4DCB-27FA-4D60-806A-00B4AC9A2342.jpg

611392D8-B6A0-405C-9D97-255DE35E0647.jpg

Takana on hulvaton viikonloppu Tampereella.

Ystäväiseni on luvannut esitellä minulle asioita, joita hän mielellään tekee kotikaupungissaan ja tämän aamuisen lenkin lisäksi hän vei minut eilen Näsijärven aaltoihin. Kaikki synnit jätettiin avantoon ja mieli on nyt kevyt. Rauhaniemen Kansankylpylä oli todella sympaattinen paikka, vähän karu ja juuri siksi niin viehättävä. Klassikko sanoisin, onhan omakin isoäitini kuulemani mukaan mestoilla käynyt.

Sanotaan, että mereen jäävät murheet ja selluliitti, pidän tästä ajatuksesta niin paljon, että avantouinnista on tullut minulle säännöllinen harrastus. Käyn polskimassa myös täällä Turussa joka viikko. Parhainta ja tärkeintä tässäkin liikuntamuohossa on kuitenkin se jälkifiilis. Sitä ei voita mikään. 

Suuri suositus!

x

 

Kulttuuri Matkat Suosittelen

Tyylihavaintoja Pariisista osa II

IMG_9695.JPG

IMG_9113.JPG

IMG_8339.JPG

IMG_8389.JPG

IMG_8391.JPG

Lähdin hotellilta lounaalle, jo heti kulman takana minua vähän huvitti laitapuolen kulkija, joka nautti aamupalaansa kadulla. Iso pullo Coca Colaa ja kokonainen kiekko valkohomejuustoa, josta hän haukkasi makupaloja. Only in Paris i think. 

Lounaspaikan vierellä huomasin tyylineidot, molemmat olivat pukeutuneet mustaan. Mustat vajaalahkeiset farkut paljastivat hoikat nilkat ja toisella oli pieni sievä tatuointi siinä. Kenkinä oli nilkkurit ja toisella tytöllä Guccin loaferit. Takkeina mustat nahkarotsit, jotka näyttivät miellyttävän pehmeäksi kuluneilta.

Siinä missä minä vähän hymyilen vastaantulijoille, ei kyllä Pariisin tytöiltä saanut yhtäkään katsekontaktia tai hymyn virettäkään. Mentiin aika coolisti etiäpäin. Olen kyllä erittäin tyytyväinen minun kotikaupunkini Turun tyttöjen hymyilevistä katseista ja muutenkin siitä, että ihmisten katseet kohtaavat – siihen pyrin itsekin. Enemmän kasvoja, vähemmän kännykkää.

Yksin matkustaminen on alkanut kiehtomaan enemmän ja enemmän. Vaikka viihdyn porukassa hyvin niin näin ”ikänaisena” kaipaan paljonkin omaa aikaa. Yksi parhaimmista asioista on eksyä vieraaseen kaupunkiin, istua kahvilaan ja katsella ohitse lipuavia ihmisiä. Tarkkailen tuntemattomien liikkeitä, tapaa puhua ja olla. Miten he pitävät kasilaukkuaan tai millä tavalla he istuvat. Varsinkin elegantit ihmiset ovat tarkkailuni alla ja sellaisia Pariisissa helposti tapaa vaikka bussipysäkillä.

Muoti Matkat Trendit