Puusepän paluu osa II

Heh, suosin näköjään kierrättämistä (vrt. Valokuvaajan paluu, ja Puusepän ensimmäinen paluu). Tai ehkä entiset rakastajani haikailevat hyväksi havaitun klassikon (!!) pariin, kuka tietää.

Joka tapauksessa, Puuseppä alkoi eilen ihan yllättäen taas viestittelemään; marraskuun Mossen toimesta peruuntuneen kolmen kimpan jälkeen miehestä ei ollut kuulunut pitkään aikaan, ja koska minullakaan ei ollut jostain syystä tarvetta ottaa aktiivisesti yhteyttä, viestittelymme hiipui.

Poika ei kauaa kierrellyt, vaan ilmoitti aika nopeasti, että haluaisi taas tavata; ja koska Ykkösmies on tällä hetkellä ulkomailla, sovittiin “yönylitreffit” jo heti tulevalle lauantaille. Ohjelmassa saunaa, paljua, grillaamista…ja ihan perkeleellisesti seksiä, mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät.

Tämä tuli hyvään saumaan; Puusepän ajoitus oli täydellinen. Olen ollut jo pidemmän aikaa yleisellä kitinätuulella – ehkäpä pieni eroottinen ilottelu on juuri sitä, mitä tarvitsen. Jo pelkkä viestittely piristi ja herätteli kaipuuta pieninä säväyksinä ja sykäyksinä ympäri kehoa. Ehkä tämä turtana olo tästä.

Innokkuuden molemmipuolisuudesta kertoo se, että ilmoittaessani, että lauantaina iltapäivästä sopii saapua, mies ilmoitti pontevasti saapuvansa minuuttia yli puolenpäivän.

Puuseppä on kyllä yksi niistä ex-rakastajista, joita muistelen erityisellä lämmöllä. Kiehtova kombinaatio nuoruutta, kokeilunhalua ja tietoa siitä, että mies on omassa yhteisössään tiukassa uskonnollisessa lieassa, yhdistettynä kyltymättömyyteen ja tietynlaiseen dominanssiin; tämä saa aina kupeet polttelemaan odotuksesta.

Puuseppä on myös fyysisen työnsä ansiosta aivan älyttömän vahva, vaikka häntä lihaksikkaan asemesta ehkä enemmänkin kuvailisin jänteväksi; ensi kertaa tavatessamme hän nosti minut vaivatta korkeahkolle keittiön tasolle ja otti siinä, mitä halusikin (painoin tuolloin varmasti liki yhdeksänkymmentä kiloa).

Toisaalta Puuseppä on hyvin hellä ja huomioivakin; raju oikealla tavalla ja siinä oikeassa hetkessä, ja hellä tarvittaessa.

Tällä kertaa kuulemma edetään hitaasti ja viivytellen.

Tai ainakin yritetään. 

 

Suhteet Oma elämä Seksi

Muutoksen tuulia

Olen edelleen hukassa ja turtana (ja joka kerta kun käytän viimeksi mainittua sanaa, mieleen tulee se skitsahtavan mutta ah, niin mainion Don Rosan piirtämä Aku Ankan sarjakuva, jossa myytiin karhennettuja turtanoita).

Olen hukassa ja turtana jopa siinä määrin, että keksin viinispäissäni viime perjantaina elämälleni kokonaan uuden suunnan. Useimmista korkin narskautuksen jälkeisistä ideoista poiketen tämä kuulosti hyvältä vielä seuraavanakin päivänä – ja itseasiassa kuulostaa edelleen.

Vuoden sisällä aion, suunnitelmaani seuraten, palata Lähi-Itään, mutta tällä kertaa pidemmäksi ajaksi (mielessä pyörii vähintään kolmen kuukauden mittainen pätkä). Ennen matkaani aion sanoutua irti nykyisestä vakityöstäni; oikeasti masentaa tulla tänne kökkimään joka päivä. Turhuuksien turhuus koko duuni. Tarve auttaa ja tehdä oikeasti hyvää on kasvanut niin suureksi, että tämä kaupallinen höttö suoraan sanoen vituttaa päivä päivältä yhä enemmän.

Palattuani Lähi-Idästä suunnitelmissa on pistää pystyyn erään tietyn hyväntekeväisyyspuljun, johon tutustuin paikan päällä viimekertaisella matkallani, “haarakonttori”, jota täältä ei vielä löydy (ja johon minua jo hienovaraisesti rekrytoitiin siellä).  Tämän on sitten tarkoitus olla palkattu duuni, ettei Ykkösmiehen ihan kokonaan tarvitse kantaa vastuuta taloudestamme (tosin hänen mukaansa hän ihan hyvin voisi, mikäli haluaisin esimerkiksi pitää sapattivuoden; kutsukaamme tätä sitten b-suunnitelmaksi).

Joka tapauksessa, ensi vuoden heinäkuussa en enää aio olla töissä täällä. Mark my words.

Lapsettomuus ja (lähinnä Ykkösmiehen) nykyinen tulotaso mahdollistavat sen, että olen vapaa liikkumaan ja vapaa aika pitkälti tekemään sitä, mitä haluan. Miksi siis tuhlaisin viimeiset hyvät vuoteni tekemällä rutiininomaista toimistotyötä, josta en edes nauti?

escape.gif

Nyt on aika alkaa toteuttamaan itseään. Aika hyödyntää ne mahdollisuudet, jotka on suotu. Minä olen nyt se ainut ihminen, joka voi rajoittaa minua.

On aika levittää siivet ja kokeilla, kantavatko ne. Elleivät kanna, Ykkösmies ottaa kopin.

Hitto että mulla on oikeasti kyllä aika hyvä mies. 

 

Suhteet Oma elämä Mieli Työ