3 asiaa minusta
Halusin näin alkuun jotenkin esitellä itseäni, joten tässä pieni esittely.
3 perustietoa
-Nimeni on Miranda
-Minulla on isoveli ja pikkusisko
-Minulla on kissa
3 lempiväriä
-Turkoosi
-Sininen ja sen sävyt
-Karmiinin punainen
3 asiaa joista pidän
-Eläimet
-Suklaa
-Treenin jälkeisestä fiiliksestä
3 asiaa jotka osaan
-Leipominen ja kokkaaminen
-Nauttia kuumasta suihkusta
-Hymyillä
3 asiaa joista en pidä
-Rasismi
-Kiusaaminen
-Asioiden kommentointi, joista ei tiedä koko totuutta
3 asiaa joita en osaa
-Soittaa kitaraa
-Juosta kunnolla
-Kemia ei koulussa kuulu vahvuuksiini…
3 asiaa jotka minun pitäisi tehdä
-Imuroida
-Järjestellä tavaroita
-Miettiä joululahjoja
3 asiaa jotka saa minut nauramaan
-Ystävät, siskoni ja veljeni
-Kissani
-Vitsikirjat