Tässä sitä ollaan
Olen blogannut ennenkin. Harrastuksestani. Sitten se loppui. Ei ollut kirjoitettavaa. Välillä oli suuri tarve pästä taas kirjoittamaan. Annoin asian olla. Nyt se tarve oli liian suuri, oli pakko perustaa blogi, mutta ei enää harrastuksista. Niistä ei ole kirjoitettavaa.
Olen jo pikään lukenut hyvinvointiblogeja, treeniblogeja ja mitä milloinkin. Ja halunnut kirjoittaa asiasta. Kiinnostuin aiheista enemmän ja tässä sitä ollaan. Ensimmäinen hyvinvointiin keskittyvä blogini.