Vihdoin ja viimein

 

Ihanaa, ihanaa, ihanaa se on viimein minun!

Kirjojen suurkuluttajana huomioin tämän opuksen myös noin vuosi sitten, kun teos ilmestyi kauppojen hyllyille. Ainoa miinus ja syy siihen miksi teos silloin jäi kaupan hyllylle oli se, että kirja oli myynnissä ainoastaan kovakantisena versiona. Olen hullaantunut pokkareihin ja nykyään ostan kirjoja ainoastaan jos ne ovat ilmestyneet pokkariversioina(muutamaa poikkeusta mukaanottaen) ja viime kesänä kun Mielikuvituspoikaystävä ilmestyi sanoin poikaystävälleni, että vaikka halusinkin kirjan silloin heti, odottaisin kuitenkin siihen asti että kirjasta ilmestyy pokkariversio. Poikaystäväni kysyi epäileväisenä olenko varma, että kirjasta edes ilmestyy pokkariversiota ja jo silloin vastasin määrätietoisesti, että varmasti ilmestyy!

Eilen viettäessämme aikaa kauppakeskuksessa kävimme myös kirjakaupassa, koska mun kanssa ei voi lähteä ”kaupoille” käymättä lähimässä kirjakaupassa ja mikä ihanuus siellä odottikaan!! Ja niin kävi toteen haave tästä kirjasta ihka omana ja vuoden odotus ja ostopäätöksen lykkäys kannatti, koska nyt sängylläni makaa kauan kaipaamani Mielikuvituspoikaystävä pokkarina!

Kiitos kirjaenkeleille, teitte minusta maailman onnellisimman! 🙂

 

– Karin.

IMG_20170330_181521.jpg

 

 

Kulttuuri Kirjat

Kevät ja sen kaverit

Oi ihana kevät on täällä taas! Kevät tuo aina mukanaan hymyn, linnunlaulun, lämpimän auringon ja valoisat illat. Näin kevään lapsena suurin fanitukseni onkin juuri kevättä kohtaan, mulle kevät on aina tarkoittanut uutta mahdollisuutta.

Nykyään kaikessa ihanuudessaan keväästä on tullut myös koetinkivi. Noin 10 vuotta sitten sain lottovoiton nimeltään allergia. Jep, on ihan voittajafiilis. Nenä niiskuttaa, aivastuttaa, yskittää, silmät kuivuu päähän kiinni ja olo on todella väsyny kokoajan. Jonain vuotena muistan lääkärin määränneen mulle vinon pinon erilaisia lääkkeitä niin silmiin, nenään, hengitysteihin, ihoon ja yleisesti kaikkiin kehon osiin. Silloin mun allergia oli niin paha, että öisin(kään) ei nukuttu, koska ei henki kulkenut ja päivisin ei pystynyt tekemään muutakuin makaamaan kotona, koska valvotun yön jäljiltä oli niin väsynyt ettei kroppa toiminu niinkuin ois pitänyt. Ja tän valtavan lääkearsenaalin olis pitäny kaiketi auttaa asiassa jotenkin, mutta ei se siltä tuntunut.

Nykyään vaikka ottaisin yhteyttä lääkäriin tai menisin ihan visiitille terveyskeskukseen missä kunnossa vaan, ei allergialääkkeitä määrätä enää pillereitä enempää. Joten nykyään ainoa oljenkorteni jollain tavalla normaaliin, jaksavaan arkeen on allergialääketabletit. Ja vaikka niiden pitäisi auttaa ja he keillä on vain lievä allergia saavatkin niistä apua, voin kertoa että näin multimiljonäärialergikolle tabletit ovat kuin karkkeja, eli ei tunnu missään. 

Joten allergiavinkkejä kaivataan! Jos sulla olis takataskussa vinkkejä allergian taltuttamiseksi tai ainakin olon helpottamiseksi olisin enemmän kuin kiitollinen!

– Karin.

Hyvinvointi Terveys