Aika punastua?

2014-01-22 10.09.14.jpg

”Punakullan hetki koittaa rannekelloissa.”

Täh. Olen jo muutaman kuukauden katsellut keltakultaisia kelloja sillä silmällä, ajatellen vuosi sitten hankitun, punakultaisen Michael Korsini olevan jo vähän mennyttä. Ei sillä, etten edelleen rakastaisi (puna)kultaani hirmuisesti, mutta kaipaisin hopeisen ja ruusukultaisen kellon kaveriksi vielä sitä kolmatta, tavallista kultaista.

Liikkeiden kellovalikoimat pursuavat nyt hopeaa ja punakultaa, eikä kultaisia kelloja ole näkynyt enää läheskään niin paljon kuin ennen. Ja nyt luin helmikuun Gloriasta tämän artikkelin, joka povaa ruusukultaisille rannekelloille hyvää kevättä. Minä kun luulin, että punakullan aika oli jo sinä edellisenä. Olenko nyt sitten ollut edellä vai jäljessä aikaani? Vai näyttääkö punakultainen kelloni juuri oikeaa aikaa, tätä hetkeä?

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tyttö tarvitsisi kaikki kolme väriä omakseen, jotta asuun voisi yhdistää aina oikean kellon. Mikä väri koristaa teidän ranteitanne tänä keväänä?

 

Muoti Höpsöä Trendit

H2 ja pientä mainostusta (julkkikset ja pusukuvat toimii aina).

mv.jpg

Haaga-Helian opiskelijajärjestö Helgan jäsenlehti H2 ilmestyi taas, tällä kertaa kuitenkin vain verkossa (voihan digitalisoituminen ja riittämättömät resurssit). Olin itse tiiviisti mukana lehden teossa, joten pakkohan julkaisua on täälläkin hieman mainostaa.

Aivan puolueettomasti olen kuitenkin sitä mieltä, että HH:n toimittajaopiskelijat ovat kovan luokan tulevaisuuden lupauksia, joten aika kovaa on sisältökin.

Numeron teemana oli tällä kertaa aistit, joten lehdestä löytyy kaikenlaista juttua aisteihin ja niiden puuttumiseen liittyen. Tein itse myös lyhyen haastattelun melko tuoreesta artistista Sannista, ja nappasin pari kuvaa kosketuksen tärkeydestä kertovaan editorialiin. Koko lehden pääset lukemaan täältä.

H2_1_2014_Page_18.jpg

Erityisen ylpeä olen Sannin jutun taitosta (joka on käsialaani ja omaan tyyliini rohkean kokeileva) sekä käsivaralla (!) otetusta pusukuvasta (johon sain vangittua siskon ja siskon poikaystävän suukon lisäksi kivan tunnelman niinkin tunnelmattomassa paikassa kuin Kampin bussilaituri).

Oikein mukavaa lukuhetkeä ja suuri kiitos, jos käyt edes selaamassa lehtemme!

 

Kulttuuri Suosittelen Opiskelu Uutiset ja yhteiskunta