It really fits me.

DSC08739.JPG

Ostin viime kesänä uuden meikkivoiteen Sokoksen alelaarista, mutta se pääsi käyttöön vasta nyt, edelliset meikkivoidepurkit tyhjennettyäni. Ostopäätökseeni ei vaikuttanut oikeastaan mikään muu kuin vitosen hinta ja sopiva sävy. Olen kyllä nähnyt Maybellinen Fit me -mainoksia, joissa JLo löytää itselleen true matchin, mutta muuta kosketusta tuotteeseen ei ennestään ollut.

DSC08746.JPG

Tykkään meikkaamisesta oikeastaan aika paljonkin, ja esimerkiksi oikeanlainen ripsiväri on aina ollut tärkeä juttu, mutta olen kuitenkin mieltänyt meikit enimmäkseen pakollisena rahareikänä ja naiseuteen kuuluvana välttämättömyytenä. Olen jo monen vuoden ajan hankkinut meikkini lähinnä lehtitilauksien mukana ilmaisina kaupanpäällisinä ja valinnut meikkiosastolla aina jonkun niistä halvimmista vaihtoehdoista.

Niin kuin tälläkin kerralla, mutta nyt kävi tuuri. Tämä tuote ihan oikeasti sopii minulle.

DSC08691.JPG

DSC08752.JPG

Voiteen sävy on Pure Beige, ja purtilon ostaessani se sopi kesäisen päivettyneeseen ihooni täydellisesti. Talven kalventamat kasvot ovat aivan eri juttu, mutta yllätyksekseni voide levittyi niin tasaisesti, ettei pientä huijausta huomaa yhtään! Eipähän tarvitse edes harkita sitä solkkua, kun värin voi levittää naamaan joka aamu.

DSC08779.JPG

Tästä kuvasta huomaa, että sävy on talvi-ihoon liian tumma. Normaalistihan suositellaan jopa omaa ihoa hieman vaaleampaa voidetta, joten tässä mennään nyt kaikkien sääntöjen vastaisesti. Tuo voide vain tuntuu pakkasen kuivattamalla iholla niin hyvältä, että aion käyttää sitä koko lopputalven. Meikkivoide tuntuu todella öljyiseltä, mutta levittäessä muuttuukin ihmeen puuterimaiseksi. Pinta on mattainen, mutta samalla kasvot tuntuvat kunnolla kosteutetuilta, eikä iho lähde hilseilemään ollenkaan päivän aikana.

Kuvissa minulla on vain tuota meikkivoidetta, mutta sudin puuteria kuitenkin aina voiteen päälle.

DSC08753.JPG

DSC08770.JPG

I finally found my true match, too.

 

Kauneus Iho Meikki Testit

To keep or not to keep?

DSC08935.JPG

To keep or not to keep, that is the question.

Ostin alusvaatemaisen juhlamekon Zaran alennusmyynneiltä, ja tämä on se vaate, jonka kerroin odottavan lopullista ostopäätöstä muovikassissa. En osaa päättää, haluanko näyttää iltamenoissa tai työpaikalla juuri sängystä nousseelta, näytänkö edes sängystä nousseelta ja jos näytän, onko se nyt trendikästä ja hyvä juttu vai ei?

DSC08953.JPG

Muotikuvissa ja -blogeissa pitsireunaiset alusvaatemekot ovat näyttäneet upeilta bleisereiden, talvitakkien ja korkkareiden kanssa, mutta kovinkaan usein tällaiset kuvat eivät vastaa todellisuutta. Olen yrittänyt kuvitella itseni istuskelemassa viinilasi kädessä tuo mekko päällä jossakin upeassa paikassa ystävien ympäröimänä, sääret ehkä ohuilla mustilla sukkahousuilla verhottuna, mutten edelleenkään tiedä näyttäisinkö hyvältä vai halvalta.

Keväämmällä voisin käyttää mekkoa koulussa tai töissä bleiserin kanssa, kadulla kopsutellessani lisänä olisi vielä takkikin. Mutten silti ole varma. Tykkään mekosta hirveästi ja olen koittanut ajatella kaikkien Zaran tuotteiden olevan ihan huippuja ja ehdottoman katu-uskottavia, mutta pelkään mekon jäävän kaappiin ihmisten katseita karsastaessani.

DSC08863.JPG

DSC08971.JPG

Mekolla oli hintaa 19,95€ ja Zaran tuotteiden normaali 30 päivän palautusoikeus, joten pikkuisen on vielä aikaa mietiskellä ja mallailla. Mutta hei te siellä ruudun toisella puolen, auttakaa ja kertokaa oma mielipiteenne: HOT or NOT?

DSC08853.JPG

 

 

 

Muoti Höpsöä Ostokset Trendit