01012014

DSC08014.JPG

Vuoden ensimmäinen postaus tulee tässä, pienoisen dagen efter -fiiliksen kera. Olo ei tosiaan ole aivan yhtä hehkeä kuin noin vuorokausi sitten kuvia ottaessa, mutta eipä tässä suihkunraikkaana istuskellessa ja eiliseltä jääneitä sipsejä ja suolapähkinöitä napostellessa ole mitään valittamistakaan.

Varsinaisia juhlakuvia laitan myöhemmin, mutta nyt halusin nopeasti tulla toivottamaan ihanaa vuoden ensimmäistä päivää ja jakamaan uudenvuodenaaton lookkini. Nykyään ulos lähtiessä bileasuna toimivat useimmiten korkkarit, farkut ja toppi, joten uuttavuotta varten halusin laittautua pitkästä aikaa oikein kunnolla – vaikka eipä valmistautumiseen mennytkään paljon puoltatuntia kauempaa.

DSC07967.JPG

Tuon nutturan keksin hätä(pesemättömäthiukset)päissäni, kun aloin rullailla hiuksia lopputulosta sen kummemmin miettimättä. En oikein edes tiedä, miten sain nutturan aikaan, mutta aloitin tekemällä keskijakauksen ja tupeeraamalla hiukset. Sitten aloin kierittää hiuksia vasemman korvan yläpuolelta takaraivon yli hiuksia koko ajan pötköön lisäten, kunnes tulin oikean korvan taakse. Nappasin oikean puolen sivuhiukset pötkön ali ne siihen liittäen, kieritin kaikki hiukset rullalle ja tein pötköstä tuollaisen nutturaruusun. Pistelin pinnejä sinne tänne, suihkin lakkaa ja valmis! Reilun kymmenen minuutin kampaukseksi mielestäni aika upea, ja nuttura pysyi hienosti seuraavat 12 tuntia!

DSC08033.JPG

Mekko oli päälläni ensimmäistä kertaa, ja vaikka kovin ihana onkin, tunsin oloni loppuillasta baarissa hieman liian juhlavaksi. Istuskeluun mekko käy hyvin, mutta kreisibailatessa uskon sen näyttäneen vain todella hölmöltä. Tanssilattialla teki myös mieli repiä pinnit pois ja antaa hiusten heilua valtoimenaan. Onneksi jätin sen tekemättä, sillä yöllä nutturan avatessani tukkani oli vain yksi iso kökkö.

Tämä on siis juuri sellainen kerran vuodessa –asu, ja seuraaviin juhliin lähden varmasti housuissa. 

DSC07994.JPG

Mekko New Look / Second hand kengät DinSko
laukku Accessorize korvakorut Ateljee Emmi

 

 

 

 

Muoti Hiukset Päivän tyyli

Harmautta ja huopahattuja.

DSC07920.JPG

Täällä ollaan, vaikkei hetkeen ole kuulunutkaan! Tätä kirjoittaessani ensimmäiset auringonsäteet varmaan kuukauteen heijastuvat vastapäisen talon ikkunasta meidänkin asuntoomme. Eilen, kuvia ottaessamme, oli vielä yhtä harmaata kuin muinakin joulunajan päivinä, eikä kuvista tullut iloisesta ilmeestä huolimatta kuin harmahtavaa mössöä. ISO-luvut paukkuivat ja kasvoja piti käännellä hatun suojista valon suuntaan, enkä voinut olla muistelematta Tyra Banksin lausahdusta ”Use the light!”

DSC07908.JPG

No, nyt se aurinko sitten paistaa, juuri kun olen menossa koko päiväksi töihin. Toisaalta maanantai on aurinkoisena aika paljon parempi. Töitä tehdään tässä jo neljättä päivää peräkkäin, samalla kun on käyty tsekkaamassa Stockan laukkuosaston ale-tuotteet, hakemassa muutama uusi juttu Ikeasta, yritetty rentoutua minuutilleen aikataulutetun leffaillan merkeissä, valmisteltu huomisia uudenvuodenjuhlia, pesty pyykkiä ja melkein onnistuttu siivoamaan kämppä.

Kiirettä pitää, mutta onneksi huomenna ja keskiviikkona saan hetken hengähdyksen työrintamalta. Ylihuomenna on sitten toivottavasti luvassa kivoja kuvia skumpanhuuruisista juhlistamme. Ihanaa, upeaa ja hauskaa uuttavuotta kaikille!

DSC07948.JPG

Hattu Pieces neule SheInside kengät Seppälä housut Vero Moda

DSC07884.JPG

Muoti Ostokset Päivän tyyli Trendit