Poggianti 1958

DSC03567.JPG

DSC03586.JPG

Kuten lupasin, vein miehen viime viikolla syntymäpäivänään Soloon shoppailemaan. Kävimme Fredan liikkeessä, joka toimii vielä hetken aikaa outlettina. Sieltä löytyy kaikkea kivaa esimerkiksi viime kesän mallistoista, ja alennukset pyörivät 60 % kieppeillä.

Pitkän sovitussession jälkeen mies päätyi rentoon kauluspaitaan, joka sopii niin smart casual -tilaisuuksiin kuin vaikkapa terassireissuille. Paitaa voi käyttää yhtä hyvin rennosti farkkujen kanssa kuin siististi kesätöissä konttorilla.

DSC03598.JPG

Ja kuten kuvasta näkyy, paitoja lähti mukaan kaksin kappalein. Valkoinen oli ihan ehdoton ostos, mutkun tää vaaleenpunanenkin on niin kiva. Olihan se. Tiedän myös, että miehellä on aina vaikeuksia valita vaihtoehtojen välillä, joten tuntui tosi kivalta sanoa että otetaan molemmat. (Huom. toimii muillakin elämän osa-alueilla kuin vaatteissa.) Lisäksi rakastan itsekin vaaleanpunaisia paitoja miehen päällä.

DSC03603.JPG

Paidat ovat italialaisen Poggianti 1958 käsialaa. Valmistaja kuvailee tuotteitansa näin: Colors, stripes, prints and embroidery define the style of the very fashion collection. For the man who wants to look bluntly. The extensive and careful choice of fabrics comes only from the best Italian cotton mills: Albini, Tessitura Monti, head weaving, Thomas Mason, Cerchiaro, Honegger and Leggiuno.

Materiaali tuntui todella laadukkaalta, joten senkin takia oli helppo päätös hankkia pari paitaa kerralla. Paidan lähtöhinta oli 159 €, mutta nyt saimme molemmat paidat yhteishintaan 120 €.

Itse synttärisankari lahjat päällään.
Kyllä kelpasi kuvata tällaisia ihanuuksia!

DSC03611.JPG

DSC03648.JPG

 

Muoti Trendit

Kauan himoittu.

DSC03667.JPG

DSC03679.JPG

Tykkään. Tykkääntykkääntykkään. Hain vihdoin valkoisen vaaterekin Ikeasta. Ihanuus kustansi mulle 7,99 € ja vei neliön verran elintilaa jo valmiiksi vaatteilla täytetystä pienehköstä asunnosta, mutta eiks ookin nätti.

Rekki on ollut hakusessa jo jonkun aikaa, ja jossain vaiheessa Sen Täydellisen Etsintöjä ajattelin jopa tilaavani kustomoidun vaatetelineen tai marssivani Stockalle hakemaan parinsadan rekin. Kuten yleensäkin, opiskelijabudjetti ja järjentuulahdus puskivat vastaan, ja päädyin Ikeaan. Somistetun rekin ulkomuotoon olen nyt kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen!

DSC03689.JPG

Mun lempi paperikassi pääsi myös roikkumaan lempparivaatteiden joukkoon, ja nyt näen mun motivaatiolauseenkin joka päivä! Toinen yhtä hyvä on muuten When I get sad, I stop being sad and be AWESOME instead. Pistäkääpä mieleen ja toteuttakaa tarpeen tullen.

DSC03693.JPG

Henkarit nappasin myös Ikeasta mukaan, 4,99 € / 8 kpl. Voi että miten esteettistä mun elämä taas onkaan. Ihanat vaatteet ihanissa henkareissa ihanassa rekissä ihanassa asunnossa ihanassa kaupungissa ihanassa auringonpaisteessa.

Hyvää sunnuntaita!

 

 

Koti Sisustus