A nail thing.

20130514_090148.jpg

Nämä hauskat ViVi Nail -kynsitarrat pääsivät vasta nyt kokeiluun, vaikka sain ne jo viime kesänä yllärinä siskoltani. Sisko oli bongannut ne kai Sokokselta ja ostanut minulle, kun nimi oli niin sopiva!

20130514_090210.jpg

20130514_090413.jpg

Pakkaus sisälsi kynsitarrat, kynsiviilan sekä kynsinauhojen työntelyyn tarkoitetun puutikun. Itse en jaksanut ihan niin perusteellisesti pohjatyötä tehdä.. Aloitin siis suoraan tarroista. Rasvalla pehmitettyjä kynsinauhoja voisi siis hieman työntää pois kynnen päältä, jotta tarralle jää enemmän tilaa. Rasvainen pinta täytyy sitten tietysti saada pois kynneltä ennen tarrojen asettamista. Tarrat myös ilmeisesti pysyvät paremmin (ohjeen mukaan), jos kynsien pintaa viilaa hieman karheammaksi, mutta minä en sellaista hallaa halua kynsilleni tehdä. Sileälle pinnalle siis vaan!

20130514_091446.jpg

Pakkauksessa oli 20 tarraa, kymmentä eri kokoa. Järjestin kynsilleni sopivat tarrat kokojärjestykseen pöydälle, etten vain mene sekaisin liimaustohinoiden keskellä. Paketeissa on yleensä niin hyvät ohjeet, ettei homma oikeastaan voi mennä pieleen. Vähän tarrat olivat liian leveitä, mutta muuten oikein loistava, helppo ja nopea manikyyri.

20130514_100609.jpg

Liimauksen ja viilauksen jälkeen (noin 10 minuuttia) lopputulos näytti tältä. Hieman nopeampaa kuin lakoilla sählääminen!

20130514_101326.jpg

Lähdin kouluun heti kynsiprojektini jälkeen ja katsokaas mikä tuli matkalla vastaan! Aika hauska sattuma.

20130514_161403.jpg

Kynsitarrapaketissa ei muuten neuvottu laittamaan päällyslakkaa, mutta minä suosittelisin sitä. Tarrat lähtivät kulumaan kynnen kärjestä melko nopeasti, jolloin kynsi näyttää heti suttuiselta ja suhteellisen kalliit tarrat menevät hukkaan vain parin päivän käytön jälkeen. Itse ratkaisin ongelman mustalla ja kirkkaalla lakalla. Mustaa kuluneen kärjen päälle ja kirkasta sitten koko kynnelle. Tähän tapaan:

20130516_151003.jpg

20130516_151139.jpg

Kynsiin liittyen kävi tänään vielä yksi kiva juttu. Avasin kesäkuun Costumen aamulla matkalla töihin, ja heti ensimmäisillä sivuilla huomasin tutun kuvan. Siinähän on mun kynnet!! Toimitus oli koonnut Costume Style Tagista lukijoiden kynsikuvia ja omani pääsi mukaan lehden sivulle, olipa hauska aamun aloitus!

20130518_083055.jpg

 

 

Muoti DIY Meikki Trendit

Good to be back.

dsc03438_1.jpg

Lily on tullut takaisin!

Luin sivuston päivityksestä jo Lilyn toimituksen palstalta, joten ihan yllärinä huoltokatko ei tullut, mutten ikinä olisi uskonut siinä kestävän näin kauaa! Vasta nyt sain julkaistua jutun ensimmäisen kerran uudistuksen jälkeen.

dsc03435_1.jpg

 

Vielä suurempi ihmetyksen aihe on, kuinka paljon Lilyn toimimattomuus vaikutti elämääni. Tai eihän se nyt sinällään vaikuttanut mitenkään, päivät rullasivat eteenpäin aivan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta jotain puuttui. Huomasin hämmästyksekseni, että blogin pitämisestä ja niiden lukemisesta on tullut rakas harrastus. Kuin huomaamatta olen vilkaissut Lilyä päivittäin, joskus montakin kertaa päivässä, ja lukenut mielenkiintoisimpia juttuja pitkiäkin aikoja. Viime viikkoina olen myös postaillut useammin kuin ennen, ja vasta nyt, kun mahdollisuutta siihen ei ollut, tajusin blogeihin käyttämäni ajan määrän kunnolla.

dsc03472_0.jpg

 

Bloggailusta on siis reilun puolen vuoden aikana tullut aika iso osa elämääni, vaikka alunperin tänne oli tarkoitus kirjoitella satunnaisesti silloin, kun tuntui asiaa olevan. Yksi iso syy, joka vaikuttaa bloggaamiseen ihastumiseen on se, että nyt tuntuu kuin kirjoittaisin oikeasti jollekin, sillä lukijoita on tullut vähitellen mukavasti lisää. Tuntuu kivalta, että postauksillani on oikeasti myös katselijoita, enkä pidä blogia pelkästään omaksi ilokseni.

dsc03491_0.jpg

 

Toisaalta katko ei olisi voinut tulla yhtään parempaan aikaan kuin tällä viikolla. Olen puurtanut viimeisten kurssitehtävien ja kokeiden parissa, ja niille on jäänyt nyt paljon enemmän aikaa, kun Lily ei ole ollut häiritsemässä.

Nyt onkin sitten aikaa tutkiskella Lilyn uusia ominaisuuksia ja päivittää oman blogin ulkoasu uuteen uskoon, sillä mulla alkaa kesä! Niin ja kesäopinnot myös, mutta enköhän mä niiden ja töiden lomassa ehdi puuhailla muutakin mukavaa. Onpa ihanaa olla (pienten alkuvaikeuksien jälkeen) täällä taas!

Mukana on vähän kuvailuja keskiviikolta. Pitihän mun blogin suhteen jotain päästä tekemään!

dsc03467_0.jpg

 

Bleiseri Seppälä
Toppi
– H&M
Housut – Zara (Le Purp -kirpparilta)
Kengät – H&M
Laukku – MK
Kello
MK
Koru
Asos

 

Muoti Oma elämä Ajattelin tänään Päivän tyyli