Michael Kors

mkor-wa22_v1.jpg

Leijun pilvissä!

Oli ihan pakko tulla heti jakamaan yksi superihana juttu, jonka löysin juuri äsken.

Selailin uutta Costumea, josta silmiin osui Michael Korsin punakultainen kello. Se on ollut haavelistallani jo pitkään, joten jäin tutkailemaan palstaa tarkemmin, ja huomasin ennestään tuntemattoman nettikauppaosoitteen.

Revolve Clothing?

Päätin mennä tsekkaamaan kyseisen putiikin, vaikka odotukseni olivatkin aika matalat. Todella usein jotain kivaa löytäessäni, kyseinen firma ei kuljeta tuotteita Suomeen, tai tilaaminen tuntuu muuten hankalalta. Olen uskollinen luottokortin käyttäjä, enkä ole jaksanut tutustua vielä paypaleihin tai muihin vastaaviin..

Löysin kaipaamani kellon nopeasti, ja muutaman klikkauksen päästä olin kassalla. Revolveclothingiin ei tarvinnut luoda edes tunnuksia, vaan ostoksia pystyi tekemään vierailijana.

Sain jo valmiiksi halvasta tuotteesta vielä -20%, kun annoin käyttöön sähköpostiosoitteeni ja tykkäsin revolveclothingista facebookissa. Kun kuljetus ja palautuskin oli ilmaista (kyllä, jenkeistä asti), maksoin kellosta lopulta tasan 200 dollaria. Maahantuojan ohjehinta kyseiselle kellolle on Suomessa 319 euroa, mutta minä maksoin siitä vain 156.

Joten, jos en nyt hirveän pahasti tullut huijatuksi, niin ”between Monday, Nov 26 and Saturday, Dec 01” minulla on kädessäni Korsin kello! Olen superonnellinen!

Muoti Ostokset Trendit

XMAS

marraskuu_036.jpg

Kauppakeskukset ovat ripustaneet joulukoristeensa, muutamissa paikoissa soivat jo joululaulut, kauppojen hyllyt ovat täynnä sesonkitavaraa ja TV:ssä pyörivät joululahjamainokset.

Nämä asiat eivät ole saaneet minua joulutuulelle, mutta eivät ärsyyntymäänkään. Pistin jouluinnottomuuteni Thaimaan-matkan piikkiin, sillä tänä vuonna en muutenkaan vietä perinteistä joulua: olen ensimmäistä kertaa elämässäni joulunajan poissa Suomesta.

Yhtenä aamuna kuitenkin heräsin ja  jostain selittämättömästä syystä joulufiilis otti vallan. Kurkkasin facebookiin ja sama teema tuntui jatkuvan: moni muukin fiilisteli joulujuttuja.

Vaikka olin päättänyt, etten tänä jouluna osta mitään uutta, että vanhat koristeet saavat riittää, niin pitihän jotain kimmeltävää saada. Siispä Tiimariin ja ihanat kultapalleroiset uudeksi sisällöksi Pentikin lasipalloon. 

2012-11-19_marraskuu.jpg

Indiskan jouluosastolta puolestaan tarttui mukaan kaitaliina. Paljon parempi kuin edellinen, ja mieskin tykästyi! 

dsc09606.jpg

Joulutunnelma vahvistui entisestään, kun vessasta paloi lamppu. Mietin hetken sopivaa korvaavaa valonlähdettä, ja keksin kaivaa esiin jouluvalot!

marraskuu_030.jpg

Melkein harmitti,  kun saatiin lamppu vaihdettua. Jouluvalot siirtyvät parvekkeelle ja rakkauden suihkulle heitettiin hyvästit. Saattaa olla, että kehittelen vaihtoehtoista valaistusta vielä jossain vaiheessa..

Ihanaa joulun odotusta!

Hyvinvointi Sisustus Mieli