8 months to go

rihanna-new-unapologetic-promo-pic.jpg

En malta odottaa.

8 kuukautta ja 8 päivää etukäteen saatu syntymäpäivälahja kuumottelee taskussa.

Saatiin siskon kanssa liput Rihannan konserttiin!

Heinäkuuta odotetaan tulevana vuonna siis enemmän kuin koskaan. 

En ole ikinä käynyt kenenkään artistin konsertissa vain, koska SE ON NIIN HYVÄ. En fanittanut ala-asteella spaissareita tai poikabändejä, en lähtenyt koko muun luokan tyttöjen mukaan katsomaan Pikku G:tä tai siskon kanssa Gagaa, enkä edelleenkään tajua kaikenmaailman biebereiden ja taylorswiftien huimaa suosiota.

Mutta Rihanna.

Jaksan aina vain kuunnella vanhatkin biisit uudestaan, ja uusia odotan innolla. Ja tykkään aina.

Osittainen fanitukseni johtuu varmasti myös Rihannan edustamasta, omia ihanteitani peilaavasta naiskuvasta. Vahva, provosoiva, itsenäinen, muiden mielipiteistä piittaamaton. Rohkeiden, erilaisten tyylien lisäksi.

En malta odottaa.

Kulttuuri Musiikki Uutiset ja yhteiskunta

Parka

Lähdin shoppailukierrokselle aivan spontaanisti torstai-iltana ja yllätyksekseni löysin takin, jota lähdin etsimään!

En siis tietenkään lähtenyt etsimään sitä ostamaani takkia, vaan jotain sellaista mystistä, talvella lämmittävää ulkovaatekappaletta, joka maagisesti sopisi yhteen niin nykyisen Guessin kuin tulevan Michael Korsin laukkuni kanssa, olisi tarpeeksi naisellinen mutta mielellään parka, ja jota voisin käyttää kaikkien kenkieni kanssa.

 

5.jpg
Ainoat matalat talvikenkäni löysin viikonloppuna Biancosta, Tampereella oli onneksi vielä pieniä kokoja! Vasemmalla ylhäällä Nellyn White Label Hillyt, alhaalla viime vuotiset DinSkon ja Seppälän löydöt.

 

Rahat takkia varten olin tienannut muutamaa tuntia aiemmin, joten annoin itselleni vapauden olla kerrankin katsomatta ensimmäisenä hintaa. (Kyllähän päivällä ansaitun palkan voi hyvin käyttää saman päivän iltana, vaikka se varsinaisesti ilmestyykin pankkitilille vasta seuraavan kuun puolella? Naisenlogiikka..)

Hintalappuvapaudesta huolimatta luulin jälleen kerran asettaneeni talvitakkitavoitteen liian korkealle. Etenin rauhallisen järjestelmällisesti liikkeestä toiseen, kuitenkin tiedostaen, että ne suljetaan tunnin kuluttua.

Viimeisenä kävelin sisään Carlingsiin. Ihanuus löytyi. Viiden minuutin päätöksenteko oli raastava harkitsevalle luonteelleni, mutta lopulta jalkani veivät kassalle.

9.jpg

lovelovelove

scent-city.jpg

Tyyliltään takki ja laukku ovat ihan erilaiset, mutta yllättävän hyvin yhteensopivat! So happy.

michael-michael-kors-jet-set-textured-leather-tote.jpg

Tämän MK:n tahtoisin, väriä tai ihan lopullista mallia en vielä ole päättänyt,  laukku on siis huolellisessa harkinnassa ja ostoslistan kärjessä.

 

Muoti Ostokset