Tyttö kato tota kroppaa, mä treenaan.
Liikuntablogit ja –palstat, muita aiheita käsittelevien blogien liikuntapäiväkirjat, jokaisen lenkin tai treenin jälkeiset tilapäivitykset Facebookissa, valokuvat terveellisistä salaattiannoksista ja aamupala-rahkoista, Facebookin tilapäivitykset terveellisistä salaattiannoksista ja aamupala-rahkoista, tilapäivitys painonpudotuksesta, valokuva timmistä kropasta ja kuvatekstinä jotain itseä vähättelevää, Facebookin etusivu täyttyy kaiken maailman HeiaHeiasta (jonka estin kyllä lopulta näkymästä itselleni)…
Saakoha näin sanoa –emmätiiä– mutta jotenkin ärsyttää.
Tuntuu siltä, että näistä olis pakko jotenkin inspiroitua ja innostua, mutta miksi minä lähinnä vaan ahdistun ja ärsyynnyn?
Emmätosiaantiiä.