Ainoa syy laittaa herätyskello soimaan vapaapäivänä

No ok, on niitä parikin. Esimerkiksi reissulle  lähtö, jolloin pitää olla lentokentällä sianpieremän aikaan. Mutta noin niinkun yleisesti ottaen, se on harvinaisempi tilanne se. 

bodypump_1-212x300.jpg

Ajattelin tässä että voisi ehkä suhtautua vähän tavoitteellisemmin tuohon pumppiin, ja siten vähän listata itselleen että mitä painoja sitä tulee missäkin biisissä käytettyä. Ja olisi kyllä hauska kuulla teistä muista pumphepuista, että millä painoilla tulee mitäkin tehtyä?

  • Alkulämmöt 3,5+3,5
  • Kyykyt 12,5 + 12,5
  • Rinta 6+6
  • Selkä 6+6/7,5+7,5 päivästä riippuen
  • Ojentajat  5+5 jos tarvitaan painoja, tässä nykysarjassa käytän 10kg kiekkoa ja 3kg käsipainoja
  • Hauikset 3,5+3,5
  • Askelkyykyt 7,5+7,5
  • Hartiat 5+5 (tangossa) + 3kg käsipainot

Mulla tuppaa meneen sillai että on noi hauikset ja hartiat vähillä painoilla yleisen väsymyksen vuoksi. Ehkä vois joskus vähän tiputella alkupäästä painoja ja sitten tehä noi hauikset, askelkyykyt ja hartiat isommilla tehoilla.

tumblr_lq1k8was9h1r1vrkho1_400.png

Mutta jos lähtis pakottamaan itsestään vähän paremmassa kunnossa olevaa 🙂 Hyvää lauantaita vaan kaikille!

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *