Matter over mind

Jotkut työviikot on vaan rankempia kun toiset. Tällä viikolla projektit ovat vieneet Helsingin suuntaan kolmena päivänä neljästä, ja alkaa olla aika nuutunut fiilis. Kas tällainen:

2012-11-22_18.25.03.jpg

Tunnin jaksoin paluumatkalla tehdä töitä, toisen tunnin natustelin eväitä ja salakuuntelin käytävän toisella puolella istuvien rouvashenkilöiden pikkujoulujuhlatilityksiä (viihdyttävää oli se). Rautatieasemalta lähtiessäni ajattelin että ihan sama vaikka onkin salikamppeet mukana, niin en kyllä jaksa mennä. Pehmoinen sohvannurkka kutsui, mutta jotenkin jalat vaan veivät mut sinne salille. Toisilla se on mind over matter, mulla näköjään matter over mind.

2012-11-22_19.14.01.jpg

Todistettavasti varasin kyykkypaikan yli puoleksi tunniksi. Noku pitää tehä mavet ja sumokyykyt ja kulmasoudut ja kaikki. Askelkyykkyt sentään tein smithissä, etten varannut nyt IHAN koko illaksi sitä yhtä paikkaa, kun muitakin oli vähän niinkun jonossa siinä kyttäämässä. Testailin tänään uutta ja kiiltävää jalkatreeniä, ja oikein hyvä on se. Niin hyvä, että odotan jo seuraavaa kertaa kun pääsen tuota tahkoamaan. Sen verran helposti meni tänään että edessä on painojen nosto, että saan kunnon jumit aikaan.

Pukkarissa kiva tyttö kommentoi että mulla on hyvä blogi! Yllättäen jäädyin aika täysin, pahoittelut vaan siitä 😀 Ja kiitos kehuista, tuli ihan lämmin ja pörheä olo 😀

Nyt voisin olla oman elämäni sankari ja mennä suihkun kautta nukkumaan. Huomenna nimittäin kutsuu taas Helsinki… Tällä kertaa tosin on kyseessä pikkujoulut, ja kyytikin on edestakaisin, niin ei ole ihan niin rankka päivä edessä kuin nää kolme muuta reissupäivää tällä viikolla ovat olleet. Mikä ihme siinä muuten on, että se junan verkko on niin käsittämättömän (suoraan sanottuna) paska? Hyvä kun pystyy meilinsä lukemaan kahden tunnin aikana, kun koko ajan pätkii ja tökkii. Ärf. Ensimmäisen maailman ongelmia taas. Mutta ärsyttää silti.

Hyvinvointi Liikunta

Treenivideoita

Treenivideot, kaiken turhamaisuuden ja katsokaa-kun-treenaan-koska-tietenkin-se-kiinnostaa-kaikkia äiti, isä ja pari tätiäkin vielä.

Mutta kattokaa ny!

http://www.youtube.com/watch?v=KC6_d3EeL3g

http://www.youtube.com/watch?v=Hng7WlgaanE

Ennen jäätä hengailtiin salilla ja venyteltiin ahkerasti. On nimittäin pohkeet niin jumissa yhä lauantaista, että ei vieläkään rappusten kävely suju mitenkään normaalisti…

photo1.jpg

Kuvassa on normaalikokoinen kahvikuppi. En tiennykään että kuntopyöriä tehdään myös lapsille 😀

Hyvinvointi Liikunta