Lepopäiväangsti

Tänään oli oikeen suunniteltu, PTn määrittelemä lepopäivä. Ei ollut ”lepopäivä (+luistelu)” vaan ihan on viikko-ohjelmaan kirjoitettu että LEPO. Ja yllättäen vähän ahdistaa jo aamusta. Kun teki mieli mennä ja tehdä! Kävin toki puntarilla heti aamusta, että voin huomenna tehdä saman ja todeta että kyllä, lihoin ainakin kolme kiloa kun en tehnyt mitään koko lepopäivänä! Ahem. 

No keksin mä jotain sijaistekemistä.

2012-11-10_17.00.04.jpg

Istuin jää hallissa kuutisen tuntia katselemassa tyttöjä näteissä mekoissa 🙂 Vois sitä huonomminkin aikaansa viettää, vai mitä! (Ylläolevassa kuvassa Sun City Swing Naantalista, allaolevissa kuvissa Marigold Ice Unity ja Rockettes.)

2012-11-10_19.55.19.jpg

2012-11-10_20.01.39.jpg

Mutta jännä tämä pään sisäinen vamma siitä että lepopäivä = huono päivä. Kun tietty se kroppa tarvii lepoa että jaksaa taas. Järkihän sen sanoo, ja siksi näitä lepopäiviä ja palauttavia päiviä siedänkin. Mutta ärsyttää ne silti 😀

Hyvinvointi Liikunta Mieli

Päänsisäistä keskustelua

”Jaahans, tänään olis peruskuntotreeniä. Menisköhän jumpalle.”

*kliketiklik -> Internet*

”Pöh, ei täällä ole mitään sopivaa menossa, pitäs loppua jo viideltä että ehtii kuudeksi syömään sushia. Ähäh. Oliskohan jotain kivoja appseja tarjolla puhelimeen.”

*noin tuntia myöhemmin*

”Jos menisin crossarille sitten vaan tunniksi. On muuten kiva tää MyFitnessPal, voi vaan sohia viivakoodeja ja puff kun se tunnistaa nää kaikki. Jos sohis testin vuoksi kaikki viivakoodit mitä keittiöstä löytyy.”

*noin 3 tuntia, useampi viivakoodi ja työskentelyliikehdintää myöhemmin*

”Ai perhana, pitäisköhän se kuitenkin mennä lenkille, aurinkokin paistaa.”

*sisäistä taistelua lenkkeilyajatuksen kanssa*

”Se on kyllä ihan haitarista se juoksu. Aina.”

*lisää taistelua*

”No mä oon jo kuitenkin kotona, niin jos menis nyt sitten. Ensin luen vähän Intternettiä kuitenkin.”

*puoli tuntia Pakkista lukien*

”No nyt on ihan pakko kyllä mennä.”

2012-11-08_15.26.48.jpg

Menin. Ja vielä trikoot jalassa. Enpä olisi uskonut pari vuotta sitten juoksevani a) vapaaehtoisesti b) trikoissa c) valoisaan aikaan.

2012-11-08_16.05.20.jpg

Hyvinvointi Liikunta