Pyhäpäivä tylsäpäivä

Mistähän se johtuu että kun on pyhäpäivä (eli kaikki kaupat kiinni) on jotenkin erityisen tylsää? Johtuukohan se siitä että normaalina lauantaina voisin lähteä kaupoille jos jaksaisin. Nyt ei voi lähteä, vaikka jaksaisin. Ei sillä että edes lähtisin, vaikka jaksaisin. Mutta silti. Kummallista on tämä.

Mutta teinpähän sitten mustikkapaistosta ja vaniljakastiketta. Molempia ihan itte. Ei voi mennä pieleen jos ruoka koostuu lähinnä rasvasta, sokerista ja marjoista. Vai mitä?

Hyvinvointi Mieli Ajattelin tänään

Kuva-arvoitus ja junaplaah

Mikä kumma siinä on että VR ja Pendolino on ehkä paskin mahdollinen yhdistelmä, jos pitää olla paikassa A aikaan X? Jos ei ole lunta niin on lehtiä raiteilla ja jos ei ole lehtiä raiteilla niin on vaihdevika tai jos ei ole vaihdevikaa niin junaa vaan muuten ottaa päähän? Eräs entinen luennoijani oli oikeassa harkkatyön tehtävänannossaan kun kutsui Pendolinoa ”pahuuden junallistumaksi”. Terveisiä vaan Bitille…

Lisäksi junassa ainoa asia mitä voi oikeastaan tehdä, on toivoa että junaverkko edes jotenkuten toimisi ja saisi luettua edes meilinsä sen kahden tunnin aikana mitä puolentoistatunnin junamatka Helsinkiin kestää.

2012-11-01_17.24.22.jpg

Paluumatkalla juodaan asemakahvia ja tehdään samaa.

Sitten se kuva-arvoitus:

2012-11-01_16.07.15.jpg

Onko kuvassa

a) Halloweenkoristeluita meillä kotona

b) Demonitaulu mummolan olohuoneessa

vai

c) sisustusta meidän pääkonttorilla

Yst.Vast.Kom.Box.

Ei palkintoja.

Puheenaiheet Höpsöä