Tarroja! Värikyniä!

Tuskailin eilen kalenterin kanssa, kun se ei näyttänyt kivalta. Ihan oli kaikki kirjoiteltu miten sattuu sinne, ei yhtään siististi, eikä ollut mitään logiikkaa missään. Käsialakin oli huono. Lisäksi kalenteri oli vähän vaan liian iso ja hankala. 

Mitä kolmekymppinen diplomi-insinööri asian ratkaisee?

2012-09-18_17.34.22.jpg

Käy ostamassa värikyniä, uuden kalenterin, uuden treenivihon (se vanha oli ihan rittana ja yöks) ja ison kasan tarroja.

Punaisella tekstillä kirjoitetaan kekkerit, mustalla työt ja treenit, violetilla luistelut. Työt ja treenit siksi samalla, että osaa katsoa mitä kamoja töihin ottaa mukaan. Sillai niinkun tavallaan sama asia siis.

Punaisen sydämen saa liimata harjoituksen viereen kun se on lihaskuntoa kasvattavaa, aerobisesta kunnosta saa kultaisen tähden. Luistelusta ja kehonhuollosta irtoaa tähti.

Ehkä parasta!

Suhteet Oma elämä Hyvä olo

Treenarin tukkapulmat

Tossa joku aika (ei niin kauan) sitten valittelin että kun en oo keksinyt mitään muuta tukkatyyliä treeneihin kun sen nohevan ballerinanutturan. Se alkaa olla jo niin tuttu meikän päälaella, että tukka oikeastaan menee jo aamuisin itsestään sopivaan sojoon josta se on helppo tyrkätä pompulalla kiinni. Tai kesyttää. Miten sen nyt ottaa. Kun käytännössä joka päivä sen tukan hikistää ja pesee (tai sitten hikistää, jättää kiinni ja pesee seuraavan reenin jälkeen vasta), niin ei sitä jaksa joka välissä kähertää/suoristaa/harjata.

Siispä tässä googlettelin kivoja hiustyylejä, ja löytyihän niitä!

afro.jpg

jagr.jpg

munkkitukka.jpg

pumpulitukka.jpg

Mikäs laitetaan?

kuva, kuva, kuva, kuva

Kauneus Hiukset