Tuulihousujen kahinaa

Sunnuntaisin kuuluu käydä tuulipuvut kahisten kävelyllä, aina kun on sellainen päivä että aurinko paistaa ja taivaalta ei siis sada kissoja. Tai koiria. Tai vettä. Tai räntää. Tai lunta.

Kuulemma kävelylenkkiä ei lasketa lenkiksi, jos jalassa on maiharit ja farkut. Se ei silti estänyt välikuntoilua:

2012-09-16_11.33.17.jpg

Mutta vaikka tää nyt ei sitten ollutkaan lenkki (saako sen silti pistää Heiaheiaan?) niin mulla oli silti tuulihousut. Ja fleece, hyvin urheilullista.

2012-09-16_11.32.57.jpg

Kattokaa miten tehokkaita jalkapäiviä mulla on ollu! Kauheet Arnoldi-reidet 😀 Näemmä itsekin ihailen niitä. Olin muutenkin tosi kuvauksellinen. 

2012-09-16_11.32.54.jpg

”Katso kun osaan nojata tuuleen samassa kulmassa kun takana olevat puut.” 

Lopuissa kuvissa olin silmät kiinni tai näytin riemuidiootilta, niin lienee parempi että en aloita näin vanhoilla päivilläni mitään muotiblogia 😀 Helpompi ottaa niitä peilikuvia salilta ja kuitata idiootilta näyttäminen sillä että ”no just olin hei treenannu ainakii 4 tuntia, kädet tärisi enkä saanu kuviiii”.

Syy tähän kävelylenkkiin (minähän en vapaaehtoisesti muuten vaan lähde kovin mielellään kävelylle, se on tylsää) oli se, että käytiin eilen testaamassa millaista on Tabata. 8*20s treeniä 10 sekunnin palautuksilla, viisi eri liikettä. Jalat ja alaselkä olivat aamusella suhteellisen jäykkinä, ja funtsin että eiköhän se kävely auta asiaan. Ja kun tuo sääkin oli niin kiva. 

2012-09-16_11.19.16.jpg

Niin se Tabata, se oli kivaa menoa se. Hiki tuli, syke huiteli tapissa koko puolisen tuntia ja naamalla oli varmaan sellainen mielipuolinen virne että ”ai hitto mää kuolen mutta tää on kivaa”. Tabatan jälkeen oli CxWorx (eli siis sexworks, hihhihhih) ja se ei kyllä oo mun juttu. Mä en vaan kestä niitä tuubilla tehtäviä juttuja, ja en saa ikinä tuntumaan niitä liikkeitä oikein. Ehkä kehittelen oman puolen tunnin coretreenin ja vedän sen 2-3 kertaa viikossa läpi.

Sellasta sunnuntaiaamua, illalla olisi vielä sali ja vähän luistimista jäällä. 

Hyvinvointi Liikunta Mieli

Haaveita toisensa perään

Haaveissa on se ongelma (hei, olen pessimisti ja varsinaissuomalainen, jos joku ei vielä tiennyt), että niiten toteutuminen tuo mukanaan uusia, ihan kiiltäviä ongelmia ja harmistuksia. Haaveilen aika monestakin asiasta, isommista ja pienemmistä asioista. Katsokaas vaikka:

  • Omakotitalo järven rannalla. Sininen talo. Ja sellainen järvi, joka kivasti jäätyy luisteltavaksi talvella ja kesällä on aina lämmin. Ja pitää olla rantasauna. Uudet kiiltävät ongelmat: kuitenkin olisi pitkä matka töihin. Ja mitä sitä sitten illat pitkät siellä sinisessä talossa tekisi? Kauhee matka salillekin. Luultavasti siellä olisi pimeetä, ja mua pelottaisi kävellä salin jälkeen autolta sisälle, ja talolta saunaan.
  • Asua jossain isossa metropolikaupungissa, vaikka Lontoossa tai Berliinissä tai New Yorkissa. Asuisi jossain kivassa hippikaupungin osassa, käyttäisi muodikkaita vaatteita, duuni olisi mielekästä (tai no hei, who am I kidding, en tekisi töitä mutta haaveissa rahat riittäisivät silti) ja voisi ostaa tiedostavasti luomua ja orgaanista ja sellaista. Uudet kiiltävät ongelmat: onko ihan huono ihminen jos ei ostaisikaan vaatteita kaikista trendipaikoista vaan kävisi Henkkiksellä? Se luomusmoothie olisi kuitenkin oikeasti pahaa, mutta pakko olisi litkiä. Eikä siellä kaupungissa mitään oikeita uusia ystäviäkään saisi, ja kämppäkin olisi ihan huono ja ties mitä. Parempi kyllä ettei muuta.
  • Laihtua viitisentoista kiloa. Uudet kiiltävät ongelmat: pitää ostaa uusia vaatteita, kun kuitenkin viimeistään äiti kieltää kulkemasta vanhoissa harmaissa collegehousuissa.

Näettekö? Aina tulee mieleen heti ongelma toisensa perään. Parempi pitää haaveet sillä realistisemmalla tavalla, niin ei tule mitään uusia ongelmia!

  • Aamukahvi valmiiksi keitettynä parhausihmisen toimesta. 
  • Uudet Conversetossut.
  • Pitkä tukka, joka ei olisi ihan takussa aina.
  • Hyvä treeni.
  • Uusi sykemittari.
  • Loskaton syksy.

Mitäs te muut? Mitä haaveita teillä on?

 

Hyvinvointi Mieli Ajattelin tänään