Tiiättekö sen fiiliksen kun

todellisuudessa näyttää ihan joltain muulta kun mitä kuvittelee näyttävänsä? 

Omasta mielestäni olen hyvinkin sujuva ja taitava jäällä, mutta annas olla kun viereen tulee joku oikea luistelija. Siinä meikä jää heittämällä toiseksi.

Tai sitten niitä hetkiä, kun pistät aamulla jotkut omasta mielestä kivat vaatteet päälle kotona ja myöhemmin kaupungilla tajuat miten dorkalta ja hompsuiselta näytät?

Tämän mahtavan aasinsillan kautta seuraavaan kuvaan, jonka löysin aamulla Feisbuukista, ja jolle hihittelin puolet bussimatkasta. (Siihen asti kun se bussi alkoi savuamaan, ja piti mennä pihalle (oletan että hihittelyllä ja savuamisella ei ole mitään yhteyttä).)

304780_274649339303249_666708373_n.jpg

 

Puheenaiheet Höpsöä

On se jännä

Ilmeisesti se, että joutuu pitämään ruokapäiväkirjaa, saa ihmiset syömään automaattisesti terveellisemmin. Hah.

Maanantai: aurarullan puolikas ja irtokarkkeja.

Tiistai: juustokakkua iltapalaksi.

Mä en ole syönyt kebaania ehkä noin puoleen vuoteen. Edellisistä irtokarkeistakin on aikaa jo ehkä kuukausi (jos valikoiva muistini oikein toimii). Hyvin mää vedän 😀

Suhteet Oma elämä Liikunta