This is a journey

Käsi ylös kaikki te, jotka olette koukussa Suurimpaan Pudottajaan? _o/

Sitten käsi ylös te, jotka ette yhtään tykkää ysikauden Melissasta ja Lancesta? _o/

Oon saattanut hieman jäädä koukkuun, mutta ehkä tämä ei ole vaarallista. Olen oppinut nimittäin kaikenlaista hyödyllistä:

  • Ruoasta saa kaloreita. Paskasta ruokavaliosta saa huonoja ja hyvästä hyviä.
  • Avocadot ovat hyviä, ihan mihin vaan.
  • Kiireisen ihmisen kannattaa tehdä isompi erä ruokaa ja sitten pussittaa se Ziplock(tm) -pusseihin. Kas tällä tavoin on helppoa ja kätevää ottaa vain eväät mukaan sitten jääkaapista.
  • Ziplock(tm)-pussin päälle voi kirjoittaa! Tussilla! Esimerkiksi mitä pussissa on (jos ei näe siitä pussin läpi) tai kalorimäärät tai vaikka jonkun kivan viestin ”älä vie mun eväitä”.
  • Laihdutus ei ole laihdutusta, vaan matka.
  • Salilla saa parhaat tulokset kun huutaa ja oksentaa.
  • Jillian on ihana. Ja Bob on ihan kiva. Voisiko Jillian tulla huutamaan mulle joskus salille?
  • Mitä enemmän itkee välihaastatteluissa, sitä enemmän laihtuu. Johtopäätös: tarvitsen lisää välihaastatteluita ja itkemistä, muuten ei paino putoa.
  • Jenny-O (miten se sitten kirjoitetaankin) eli zennyou-kalkkuna on hyvää koska siinä ei ole rasvaa. Muissa kalkkunoissa vissiin on.
  • Jos tekee mieli suklaakakkua, pitää ottaa purkkaa. Koska Wringleys Fruit Gum (sinne päin) sisältää vain 5 kaloria ja on siten ihan sama kuin suklaakakku!
  • Aina voi vähän olla lisää matkalla ja sitten itkeä päälle.

Miksi näitä ei ole DVDllä? 

Luultavasti oon katsonut kyseistä sarjaa ihan liikaa, sillä oon alkanut liikuttua niiden välihaastatteluiden aikana. Lisäksi ihailen niitä ihmisiä ihan älyttömästi, ne tekevät aivan hulluna töitä. Huhhuh.

Hyvinvointi Liikunta Mieli Ajattelin tänään

Arjen matematiikkaa

Henkilön siivoukseen käyttämä aika on kääntäen verrannollinen aikaan, jonka henkilö käyttää työn tekemiseen ja salilla riekkumiseen.

Kahdella kananmunalla, kuudella pinaattilätyllä ja viidellä perunalla ruokkii itsensä pitsanmoiseen ähkyyn. 

Hetkiä, jolloin kokee aikavääristymiä:

  • Spinningtunnin minuutit 1 – 20 kestävät noin 60min. Minuutit 21 – 40 sitä vastoin kestävät noin 10 minuuttia, samoin minuutit 41 – 60.
  • Foam rollerin päällä vietetty aika, kun mihinkään ei satu: aika suorastaan etenee tuplatahtia. (2 minuuttia)
  • Foam rollerin päällä vietetty aika kivunkyyneleet silmissä: iäisyys. (30 sekuntia).

45 minuuttia katsellen Suurinta Pudottajaa kestää lyhyemmän aikaa kun 45 minuuttia juoksumatolla kouluratsastusta katselen.

Henkilön nukkumiseen käyttämä aika on kääntäen verrannollinen siihen aikaan, jonka henkilö tarvitsisi nukkumiseen. 6 tuntia versus 12 tuntia.

 

 

Suhteet Oma elämä