Monipuolinen ja muuttuvainen

Mää sain sellasen palkinnon R.Roikaleelta, että mää oon monipuolinen ja muuttuvainen ja monikäyttöinen ja mukautuva bloggaaja! Kannattaa siis jorista abt kaikesta mikä mieleen juolahtaa 😀

Tässä pitäisi haastaa viisitoista muuta, mutta koska olen laiska kaiken hyvän päälle, niin haastan viisitoista ensimmäistä tämän postauksen lukenutta. Saatte itse arvailla, että monesko lukija olitte. 

 

  1. Nominate 15 fellow bloggers.
  2. Inform the bloggers of thei nominations.
  3. Share 7 random facts about yourself.
  4. Thank blogger who nominated you.
  5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.

Siinäpä ne säännöt. Ykköskohta, tsek. Kakkoskohta, tsek.

Sitten ne randomfaktat.

  • Juon aamulla kaksi (2) kuppia kahvia. Näistä jälkimmäisen vain puoliksi. Tästä iloisesti seuraa että puolityhjiä kahvikuppeja on erinnäisiä pitkin kodin eri tasoja.
  • En jaksa ikinä etsiä sukille pareja, joten mulla on yleensä aina eriparisukat jalassa.
  • Tykkään Bon Jovista ja toivon että ne tulisivat Ratinaan keikalle. Menisin heti. Jonoon.
  • Nukun leveästi, mikäli mahdollista. Ja vaikka ei olisikaan mahdollista, niin nukun silti.
  • Kun mulla on lyhyt tukka, niin kiroilen kun sitä ei saa kiinni. Kun mulla on pitkä tukka, pidän sitä aina nutturalla, jolloin on oikeastaan ihan ykshailee miten pitkä se on. Ja ei voi pitää auki kun sitten se hiostaa niskaa se tukka.
  • Ostin eilen kokoa pienemmän farkkusortsit kun ennen, ja haluan olla sitä mieltä että olen laihtunut. Farkkusortsien kankaassa olevalla joustolla ei ole toki mitään asian kanssa tekemistä.
  • Inhoan järvivedessä uimista. Ties mitä mörköjä siellä mustassa vedessä on.

Että kiitoksia R.Roikale tunnustuksesta, oli vaikea keksiä noita ja sitten oli pakko pistää toi Bon Jovi -juttukin tuonne.

Ette saa bloggertunnustuskuvaa, mutta saatte tällasen:

2493_53485472953_4028_n.jpeg

Kuvasta menee kiitokset Kaleville. Hän kyllä tunnistaa itsensä. Jos tätä lukee.

Suhteet Oma elämä

Kääpiö kentällä

Määkin olin eilen RHCPn keikalla, niinkun moni muukin. Muutama asia jäi mietityttämään kovastikin.

  • Miksi lava on niin matalalla? En minä näe.

imag1669.jpg

Tuolla pipopäisellä pojalla oli iso pää, se peitti mun näkymät screenille kokonaan. 

  • Miksi screenit on niin pienet ja alhaalla?
  • Miksi alueelle ei saa ottaa omaa jakkaraa, jos on alle 170cm pitkä?
  • Miksi ei laiteta noita alueita sillai pituusjärjestykseen? Alle 150cm ihan eteen, sit siitä 5cm välein aitaukset kaikille. Että ne pisimmät olisivat ihan takana.

imag1673.jpg

Kyllä siellä oli se bändikin.

Keikan loppupuolella hivuttauduttiin parhausihmisen kanssa toiselle puolelle kenttää, koska siellä oli se poistumistie josta oli lyhyin matka kotio. Mutta olisi pitänyt katsoa koko keikka sieltä, siellä oli sellanen katsomo mistä kääpiökin näki. Tai siis rappuset. Mutta silti.

imag1679.jpg

Tykkäsin kovasti, vaikka nyt kalja maksoikin 7e, vessoihin oli jonot ja ihan joka biisiä en tunnistanut. Mutta jos RHCP tulee mun takapihalle keikalle, niin mää meen mieluusti kattoon.

1343849514365.jpg

Illan kuumin kysymys kuitenkin kuului: miksi siellä oli Will Ferrell rummuissa?

willrhcp.jpeg

(kuva nyysitty Iltalehdestä)

Kulttuuri Musiikki