Jumppamiitti

Lueskelin tuolta naapuripalstalta, että A.Sinivaara on tulossa Suomeen. Pumpuin Lotta lienee jossain missä paistaa aurinko ja on lämmintä (ei siis ainakaan Suomessa) tällä hetkellä, mutta funtsin että kun kerran on niin in ja hip ja pop pitää erinnäisiä blogitapaamisia niin pitäsköhän meidänkin pitää? Lilyn jumppafanaatikot juustohampurilaisella, eikö olis hyvä?

A.Sinivaara, Lotta, tiiti, miten olis? 😀 Olisko muita innokkaita tulijoita? Tämähän olisi tietenkin sitten Tampereella, koska mää en jaksa liikuttaa luitani Helsinkiin. Voin ilmottautua vaikka jotenkin järjestämäänkin tätä (ja pakotan ehkä tiitin mukaan, jos se jaksaa). Pistäkäähän kommenttilootaan viestiä että miltäs tuntuis tämä idea ja katotaan saadaanko jotain aikaan!

Suhteet Ystävät ja perhe Liikunta

Paska, paskempi, perjantaisali

Salilla en saanut aikaan mitään muuta kun pousailua. Tää oli niitä päiviä kun 2,5kg kiekko painaa 20kg ja joka penkkipunnerruksen välissä pitää tarkistaa ettei joku ole salaa lisännyt sinne tangon päähän keikkoja. Tai virtahepoja. Tai jotain muuta painavaa.

img_20120713_135045.jpg

Itsetietoisuussortsit ovat jalassa siitä syystä, että kävin ennen salia Bodyjamissa. Sekin meni ihan paskasti. Kun ei irtoo niin ei irtoo. Ja kaksi vasenta jalkaa mukana niin minkäs teet. Mutta ainakin voi pousailla kun ei oo muita salilla.

img_20120713_134847.jpg

Treenivihkokin jäi kotiin ja sekin otti päähän. Noh, tulin kotiin mököttämään ja syömään kakkua. Parhausihminen toi tuliaisina kakkua, ajatteli että arvostaisin. Arvostan!

Hyvinvointi Liikunta