Mistä erotat ammattilaisen ja harrastelijan?
”Mä olen tässä Orivedellä syömässä jätskiä.”
Harrastelijan vastaus: ”:)”
Ammattilaisen vastaus: ”Mitä jätskiä?”
”Mä olen tässä Orivedellä syömässä jätskiä.”
Harrastelijan vastaus: ”:)”
Ammattilaisen vastaus: ”Mitä jätskiä?”
Mulla on salainen ihastus. Jos lapsuuden prinsessaleikit kävisivät toteen, tietäisin nyt jo prinssinkin.



Ootteko koskaan miettineet, että noilla kuninkaallisilla ei oo sukunimeä? Harry Wales. Vinkeetä. Onko muita joilla on salaisia prinssi-ihastuksia?