On se ollut rankkaa

Kylläpä on ollut rankat pari päivää. Perjantain ”hei pitäskö grillata”-hetki meni siihen malliin että ”oho täällä on punaviinipullo” josta päästään sujuvasti tietenkin siihen että ”mennääs tonne paikalliseen” josta se ”oho shotteja” ei olekaan sitten kovin kaukana. 

imag1468_sara_focal_grunge.jpg

Lauantai menikin sitten ilmapatjalla maatessa ja poikien kanssa grillatessa. (Teltta on vaan testipystytyksessä tuossa, en oo siirtynyt vielä leirintäelämään pihalle 😀 )

Sain jotain kuitenkin aikaankin, nimittäin terassikalusteet. 25€ + automatka Viialaan = kolme tuolia ja pöytä. Pöytä piti vielä maalata, mutta eikö tullut hieno!

imag1452_sara_focal_grunge.jpg

Mulla olis kyllä kuva ennenpöydästäkin, mutta siinä näkyy parhausihminen naamoineen ja lenkkareineen päivineen, enkä tiiä ihan että mikä sen fiilis on näkyä näissä mun turhanpäiväsyyspostauksissa. Niin joudutte ehkä nyt vain kuvittelemaan ton pöydän sellasena ruman vaaleanruskeana.

Mutta ai että. Olipa sitten rankka viikonloppu! Käytin kaiken energiani varmaan siihen että en pala, ja loput tuhlasin pump-tunnille iltasella (oli pakko saada se hanuri ylös sohvasta, sen verran paljon mennyt jätskiä tässä tänäänkin)…

ace0b346-716b-4f8d-8977-7af772f47b14.jpg

Suhteet Sisustus Oma elämä DIY

Hippi- ja pihatyöleiripuuhia

Pihapuuhastelut jatkuu, osa N. Aiemmin sankaritekoihin ovat lukeutuneet haravointi, ruohonleikuu, oksien leikkaaminen ja uudelleen haravointi. Ja lisäksi satunnaisten uusien kasvien tunnistaminen: ”kas, joku kukka” -metodilla.

Tänään öljysin terassin. MINÄ öljysin. Ihan itte. Eikä tullu ees tikkuja käsiin. Lähtötilanne oli jotakuinkin tämä:

img_6527.jpg

Ehehehe, no ei sentään. Mutta jotain tällaista tuolta lumen alta löytyi:

imag1447_antonio_focal_grunge.jpg

Taustalla oleva raksatyömaa on mun naapurin miehen käsitys puutarhanlaitosta. Hyvä siitä tulee!

Öljyämisen ja hikoilun jälkeen tilanne näyttää tältä:

imag1449_antonio_grunge.jpg

Melkeen on hieno! Nyt siinä kelpaa sitten joogata menemään illat pitkät jos haluaa. Ja siis miksei haluaisi, maisemista ei voi ainakaan valittaa 🙂 Kirsikkapuuta voi ihailla ja itseleikattua ruohoa. Aloitin joogakurssin ja oon yllättäen ihan into piukassa kaikista asanoista ja pandhoista ja ties mistä. Mutta mää oonkin puolihippi, ostin luomuketsuppiakin. Mikä on vähän huvittavaa kun se ketsuppi kuitenkin tuodaan jostain toiselta puolelta maailmaa, mutta siinä lukee luomu niin heti on olo että maailma vaan se parantuu. Oon aika helposti vietävissä. Darn. Mutta kattokaa nyt kun on nättejä kukkia puussa:

imag1448_hagrid_metal_grunge.jpg

Kauneus Sisustus DIY