Kyllä mä vielä treenaankin. Vaikka vähän vähemmän maanisesti.

Ihan hetkeen ei oo tullut leuhotettua täällä suurilla urheilusaavutuksillaan, joten korjataas vahinko. Pikkusen on tahti rauhottunut alkukevään tappavista viikkotuntimääristä ja lajit vähän vaihtuneet. Tossa maaliskuussa iski lenssu, ja sitten olikin yllättävän pitkään ihan vajaakuntoinen. Ja jostain syystä ei napannut lainkaan mennä akkajumpille. Kulutin lähinnä salia ja jään pintaa jäähalleilla sitten suosiolla. 

Mua ei sitten yhtään napeksi tällai loppukeväästä/alkukesästä mennä sinne kuntokeskukseen sisälle tekemään mitään, olisin mielummin pihalla. Sitten taas kesäkuumalla on tosi kivaa kun siellä salilla on ilmastonti 😀

imag1426.jpg

Helatorstain aamu oli kyllä kuin luotu fillarointiin, pieni tihkusade ei haitannut yhtään. Juoksulenkille yritettiin kyllä houkutella, mutta en oikein lämmennyt. En ole ilmeisestikään kaverin kanssa juoksevaa sorttia, pitää saada yksin mennä ja tehdä. Lue: en tykkää jäädä toiseksi (ei mulla voi olla huonompi kunto) ja en tykkää odotella (jos sattuukin olla parempi kunto). Hankala, minäkö? Eeeeeeeeen.

imag1425.jpg

Maisemat fillarireitillä oli kyllä hienot, ei sovi valittaa:

imag1420.jpg

A. Sinivaaran lenkkimaisemat ovat pikkusen aurinkoisempia , mutta jotenkin tuo peilityyli vedenpinta on vaan hienointa ikinä. Lisäksi mun lenkillä ei tullut vastaan puudelia isompia elukoita. Pari kastematoa yritti tehdä itsemurhaa (mikä muuten siinäkin on sateella että pitää ryömiä keskelle tietä?) tosin.

Tänään ei sitten mentykään fillaroimaan, mutta veri veti jotain puuhaamaan. Kävin päivällä kirjastossa ja lainasin repullisen kirjoja (kaksi luettu, yksi dekkari ja Esa Tikkasen elämänkerta), ja tarkoitus oli maata sohvalla ja liikkua vain vähän. Sen verran mitä vaaditaan karkin siirtämiseen pussista suuhun ja uuden kirjan ottamiseen lattialta. Mutta en sitten pystynytkään vaan löysäilemään vaan lähdin vähän kuluttamaan Pyynikin Tahdon Portaita.

imag1429.jpg

Kuvassa eivät edes näy kaikki, niitä on kulman takana vielä lisää. Yhteensä tuli tahkottua portaita 750m edestä ylös ja 750m edestä alas. Vähän sillai lämmittelymielessä vaan. Ens kerralla tiukempi tempo ja sillai.

Mitäs te muut teitte/teette perjantai-iltana? 

Hyvinvointi Liikunta

Tami ja minä, eli minäkin kävin kattoos MM-lätkää

Sain maanantai-iltana ehdotuksen, josta ei kertakaikkiaan voinut kieltäytyä. ”Lähdetkö huomenna kattoon peliä Hjallisareenalle?” ”No tietenkin, mihin aikaan lähetään?”

imag1393.jpg

imag1400.jpg

Kun siinä sitten pousailtiin tosi chillisti oven eessä odottelemassa sisäänpääsyä, mun yks parhaista ystävistäni saapui paikalle. Otin meistä tällai kivan yhteiskuvan:

imag1394a.jpg

imag1398_harry_focal_grunge.jpg

Peliseuralaiset aka lätkäpuumat joutuivat heti hommiin ennenkuin peli ehti ees alkaa. Ollaan ennen oltu yhdessä raveissa, ja siellä sai kätevän vihkosen missä jokainen hevonen oli esitelty. MM-lätkässä kerrottiin miehistä vaan nimi, pelinumero, pelipaikka, pituus ja paino. Että hei, miksi mitään olennaisia tietoja ei kerrottu? Vuosiansiot, kotiosoite ja puhelinnumero? Ehkä sitten ensi vuonna jooko Kal€?

imag1403.jpg

Siinä sitten me katottiin peliä mun toisen hyvän ystäväni Antsa Mertarannan kanssa. Oli tosi kivaa nähdä Antsa ihan livenä, sillä on ollut meinaan melkosen kiirettä tässä.

imag1402a.jpg

imag1415.jpg

Meidän aition piffasi Koff, kuten nokkelammat voi kuvasta päätellä. Kiitosta vaan siitä, nyt on yksi ja toinenkin juttu saatu ruksittua TODO-listasta elämää varten yli 🙂

[x] lätkän MM-kisapeli paikan päällä, päässä hassu hattu, pelipaita päällä ja paikka aitiosta

imag1416.jpg

Peli katottiin toki ihan loppuun asti, sitten hengailtiin vielä hetki ja syötiin vähän nachoja ennenkon lähettiin ajelemaan kotia kohti. Huisi ilta, vaikka lätkäpuumille ei löydetykään sopivaa kotiinvietävää.

Suhteet Ystävät ja perhe Mieli