Napa ruskaa

Kun on suvusta jossa tykätään syödä, normaalit pikkujuhlapäivät (kuten ihan näin hatusta vedettynä vaikka äitienpäivä) aiheuttavat pelkotiloja siitä pysyykö napa enää kiinni vatsassa, vai lentääkö se irti pongahtavan napin lailla lattialle.

imag1377_ingrid_focal_grunge.jpg

Päivä aloitettiin vetämällä brunssit Merisalissa. Lapsenlapset tarjosivat juhlankunniaksi lounaan mummille ja vaarille. ”Lounas”, ”brunssi”, meillä tätä kutsuttiin alkupaloiksi. Sillä seuraava etappi oli mökki ja herkuttelusyömingit. Koska äitienpäivä!

imag1381_burn_grunge.jpg

Muista en ehtinyt ottaakaan sitten kuvaa, kun piti syödä. Kakkua oli ja keksejä ja kääretorttua ja pitsaa ja sienipiirasta ja lisää keksejä ja lisää voileipäkakkua. Ja kahvia ja mehua. Mä tein tuttavuutta uusimman sukulaiseni kanssa, pikkuherra oli juuri niin hurmaava kuin puolisen vuotias voi olla. Varsinkin kun vitinän alkaessa sen pystyi ojentamaan äidilleen.

Ajelin kotiin (ihme että turvavyö meni kiinni) ja oli pakko lähteä lenkille. Kuutisen kilsaa jolkottelua ja loppuilta onkin mennyt sitten jalkoja auki venytellessä. 

imag1384_bob_focal_grunge.jpg

Kisastudio on tyhjänä, mutta eiköhän huomenna siihen saada katsojat paikalle pelkäämään Suomen puolesta. Tai siis kannustamaan. Mitä hittoa siinä Kanada-pelissä ees kävi? Se oli vaan vää-rin.

Suhteet Ystävät ja perhe

Hyvä (huono) hyvä (huono) ostos

”Siis ihan oikeesti, kuka muka haluu kattoo jotain Slovakia – Kazakstan peliä. Oikeesti hei nyt, jotain rajaa.”

”Nää jääkendon MM-kisat on ihan hanurista ku Suomi ei pelaa joka päivä. Ja muutenki.”

”Katon ehkä finaalin.”

Tuossapa kolme juttua, jotka ihan itse päästin suustani. Mutta sitten kävi tässä eräänä iltana niin, että piti katsoa Suomen peli. Eikä sitten telkkariton sitä näe, kun ei näy sitä AVA-kanavaa. Ostin sitten Katsomo.fi:n MM-kisapaketin. Ja siitähän sitten onkin riittänyt hupia. Ei oo kohta peliä, mitä EN olis katsonut/kuunnellut. Töissä on jäänyt Spotifyn kuuntelut ihan sivuun, kun taustametelinä kuulokkeista tulee joku Norja-Tanska huippuottelu viime viikolta. 

Ja illat menee aikalailla näin:

imag1376-1_antonio_leak_grunge.jpg

Tai näin (jos jännittää eikä voi kattoa):

imag1372-1_ingrid_local_dirt.jpg

Onneksi sentään olen löytänyt tulevan aviomieheni tuolta kisoista. Nimittäin Miroslav Satan. Aattelin että me muutetaan jenkkeihin ja tuunaan vähän ensin omaa sukunimeeni ennenko otan Miroslavin kanssa yhdysnimen. Hell-Satan, eikö olis hieno? Voisi perustaa oman moottoripyöräkerhonkin, Hell’s Satans. Ei oo Helvetin Enkeleillä mitään sanomista enää 😀

Mutta jos nyt katsois TALLENTEENA ton Slovakia – Kazakstan pelin ennenko pitää lähtee treeneihin. Voi elämä oikeasti mikä ostos tääkin oli.

Kulttuuri Suosittelen Ajattelin tänään