Remonttisuunnitelmia

Näin puutaloasujana voisin sanoa että remonttien suunnittelu on astetta vaikeampaa. Että ei voi vaan soittaa vuokraisännälle ja sanoa että hoida homma. Mutta ei se mitään, mää oon ettinyt vähän vaikutteita että millasen kämpän haluaisin. Eteisestä jos aloitetaan.

img_6817.jpg

Oon aina tykännyt sinisestä, ja jotenkin tollanen näyttäis aika kivalta kun tullaan tänne mun pikkukämppään sisälle vai mitä? Olohuoneeseen onki sit vähän vaikeempi valinta, että meniskö sametilla vai kultauksella. Mitäs te sanotte?

img_6822.jpg

Sametti olis toisaalta kivaa, ja toi mun uus sohva näyttäis kyllä aika hyvältä. Mutta toisaalta tää kultauskin toimis.

img_6896.jpg

Onneks mun uudet ovenkahvat sopii kumpaankin, että mihin tässä nyt sit päätyykään, ei sillai haittaa.

img_6901.jpg

Suosittelen kyl teille kaikille muillekin reissua Eremitaasiin, mahtavia vinkkejä sisustuksesta 🙂

 

 

Koti Sisustus

Wappu, se alkoi jo

Koska olen teekkari (valmistunut sellainen), wappu alkaa aiemmin kun suurimmalla osalla ihmisistä. Tämä viikonloppu menikin mukavasti wapputouhuiluissa, kivasta ulkoilmakonsertista nauttien. 

img_20120421_141145.jpg

img_20120421_150557.jpg

img_20120421_141309.jpg

img_20120422_151154.jpg

Ehdottomasti parasta oli (ihanan auringonpaisteen lisäksi) kun tänään sai kesän ensimmäisen jätskikioskijätskin! Kahdella pallolla! En osannut päättää mansikan ja mangomelonin välillä ja otin molemmat! Hah! In your face järkevät aikuiset valinnat. Minä olen aikuinen, ja saan tehdä juuri niinkuin haluan. Tässä tapauksessa ottaa kaksi jätskipalloa yhden sijaan.

img_20120422_222802.jpg

Ja ei. En ole raskaana. Osaan vaan seistä hämäävästi takanojassa ja käsi etutaskussa.

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Mieli