Apua kaivataan, eli kuinka oppisin lirkuttelemaan?

Nythän on niin että mä en ole erityisen sujuva tutustumisjutuissa. Tai vaikutuksen tekemisessä. Tai oikeen missään, mihin liittyy muita ihmisiä. Harhaisessa mielikuvituksessani mun ei tarvikaan, koska se tyyppi josta salaa vähän ehkä tykkään tykkää musta ja tulee jututtamaan mua eikä mun tarvi tehdä mitään.

Koska. Aina, ihan aina tapahtuu joku näistä:

Kompuroin tai kaadan jotain: boolilasin syliin, korvaamattoman arvokkaan mingdynastiamaljakon lattialle, itseni rappusista.

Jäädyn. Pelkästään ”moi”:n sanominen on jäätymisen arvoinen asia. Joko en sano mitään, tai sitten punastun hillittömästi ja sanon moi. Ja jäädyn sitten. En osaa jatkaa saati aloittaa keskustelua. Paitsi humalassa.

Jolloinka tapahtuu jotain tän suuntaista:

Töksäytän käsittämättömän vitsin. Ajatelkaa sellainen hypoteettinen tilanne, että ollaan erään tiitin kanssa jossain baarissa. Ja ollaan oltu siellä jo hetki. Usea mustikkashotin makuinen hetki. Ollaan saatettu nauraa jollekin vitsille virtahevon kaksoisleuasta kolmatta tuntia. Todennäköisimmin sanon sille kiinnostavalle pojalle jotain siitä, että hän a) muistuttaa virtahepoa b) on paljon kiinnostavampi kuin virtahevon kaksoisleuka c) joku-mikä-vain-vitsi-joka-ei-kuulosta-vitsiltä-jos-asialle-ei-ole-hihitellyt-kolmea-tuntia-etukäteen. Smoooooooth. To-del-la smooth.

Piikittelen ja vittuilen. Tuntemattomalle ihmiselle vittuilu on aina vähän huono juttu. Ongelma on vähän se, että kun ystäväpiirissä asia on enemmänkin niin että kaikkia pelottaa se päivä kun vittuilu loppuu. Sinä päivänä kun loppuu se välittäminen. Niin oma puhetapa ja sanavalinnat saattavat olla aika tiukkaa settiä noin niinkun ensimmäisenä vastaanotettavaksi. Olisi kiva oppia sanomaan että ”ai sä pelaat jääkiekkoa SM-liigassa, sehän on kiva, oot vissiin aika hyväkin sitten siinä?” sen sijaan että sanoisi ”ahahahha, sä et siis osaa luistella ilman sitä keppiä eivätkä osaa laskea neljään? Huomaatteko, ihan hiuksenhieno raja tuossa. (Lisäksi yksi mun supersankarikyvyistäni on se, että saan jopa ton ensimmäisen esimerkkilauseen kuulostamaan vittuilulta.)

Pörhistelen. Tätä on vaikea selittää. Mutta näytän yleensä siililtä, jolla on Röllin tukka ja joka on aika valmis joko puremaan tai pakenemaan häntä vilisten paikalta.

Että olisiko teillä hyviä vinkkejä siihen miten sitä oppisi olemaan vähemmän pörheä, töksäyttelevä, piikittelevä ja vittuileva peikonpoikanen ja oppisi olemaan enemmän kiva ja hauska ja helpostilähestyttävä ja mukava naisihminen?

Suhteet Rakkaus

Mäkin kun Lottakin

Pumpuin Lotta Katariina kertoi yleisön pyynnöstä miltä oma treeniviikko näyttää. Minäpä kerron pyytämättä. Kertoisin nettideiteistä, mutta ei oo mitään kerrottavaa*.

Maanantai: Bodyjam 1h ja Bodypump 1h.

Tiistai: Bodystep 1h.

Keskiviikko: Streetstyle 1h (tanssitunti on se), luistelun oheistreenit 1h ja jää 1h.

Torstai: Jos vaan herään niin aamusali 45min. Tuskin herään. Mutta ainakin oon hereillä kun on hieronta-aika päivällä.

Perjantai: Bodypump 1h.

Lauantai: Bodystep 1h + sali 45min.

Sunnuntai: Jää 1h.

Tää on sellanen puolivillanen viikko, ens viikolla onkin sitten helvetti irti treeneissä. (Rakentelin ittelle sellasen kolmen viikon sykleissä menevän rytmin kevyt-puolivillanen-tappava). Mutta katotaan sitä sitten että miten siinä kävi. Oliko se ees niin rankka ku kuvittelin.

*Ainoa mitä voi kertoo on se että ihan sama millaselle miehelle pistän deittiviestiä niin se ei vastaa. Ja ainoot jotka lähettää mulle viestejä on jotkut 60-vuotiaat limaiset ukkelit. Yök.

Hyvinvointi Liikunta