Viikko asukuvia, päivä 2: Torstain purjehdusneule

EWE täältä työpaikan veskistä taas, moi! Olen jälleen myöhässä näiden asukuvien suhteen… 🙂

Kiireinen torstai johti siihen, että haasteen toisen päivän asu kuvattiin toistamiseen wc:ssä. En kai ole mitenkään outo, enhän? Ja toivottavasti työkaverit eivät epäilleet mitään? No mutta, asukokonaisuus näytti siis torstaina tältä.

img_asukuva_paiva2.jpg

Alaosa oli sama kuin keskiviikkona, mutta yläosaan olin hakenut vaihtelua. Päälle oli valikoitunut Banana Republicin valkoinen puuvillaneule, jota kutsun purjehduspaidaksi, vaikken purjehdusta harrastakaan. Tuo neuleen köysikuvio tuo vaan minulle mieleen meren ja purjehtimisen. Neuleen alla oli nudenvärinen puuvillainen kauluspaita.

Näissä kuvissa vilahtaa vielä pitkä poninhäntä, joka tosin sai kyytiä myöhemmin samana päivänä heti töiden jälkeen. Uusi hiuslook luvassa siis seuraavan päivän eli perjantain otoksissa.

 

Nahkahame – H&M, neule – Banan Republic – kauluspaita – H&M

 

🙂

Muoti Oma elämä Päivän tyyli

Viikko asukuvia, päivä 1: Raitaa ja nahkaa keskiviikkona

Lilyn toimitus haastoi meidät bloggaajat kuvaamaan viikon ajan päivän asuvalintamme. Koska en ole aiemmin harrastanut asukuvauksia, saati esitellyt pukeutumistani, päätin ottaa haasteen vastaan. Tapani mukaan olen tässäkin asiassa myöhässä, sillä kuvausviikko alkoi keskiviikkona ja nyt eletään jo viikonloppua. Tai siis, päivän asut olen kyllä kuvannut ajallaan, mutta kuvien laittaminen tänne on viivästynyt. Mutta tässä olisi nyt viikon ensimmäisen päivän eli se keskiviikon asu.

img_asukuva_paiva1_5.jpg

Pahoittelut kuvausympäristöstä 🙂 Aikataulullisista syistä ehdin kuvaamaan niinkin eksoottisessa ympäristössä kuin työpaikan vessa. Kamera oli siis muistettu pakata mukaan laukkuun, jotta kuva olisi ollut mahdollista ottaa sopivassa välissä.

Mutta asiaan. Päälläni oli keskiviikkona musta nahkahame, sinivalkoraidallinen puuvillainen teepaita, mintunvihreä trikoota oleva putkihuivi ja mustat 40 denierin perussukkikset. Paitaa piti näemmä korjailla kuvausten välissä hameen sisään 🙂

img_2403_1.jpg

Jalassa oli sinikeltaiset (heja Sverige!) lempitennarit. Omaisuutta kanniskelin Vuittonin Noe-laukussa. Päivän asuun kuului myös tummansininen trenssi, mutta sen olin ehtinyt riisua ennen kuvien napsimista.

 

Nahkahame – H&M, teepaita – La Redoute, huivi – Seppälä, lenkkarit – Adidas, laukku – Louis Vuitton

 

🙂

Muoti Oma elämä Päivän tyyli