Liikkumista ja painoinfoa

Olen alkanut kävelemään töihin. Herättää kivasti päivään ja piristää mieltä. Matkaa ei tule kuin 2,3km ja mies yleensä hakee minut sitten autolla kotiin. Viime viikolla kävelin kahdesti, eli saldo 4,6km, tällä viikolla sitten joka päivä, eli 6,9km plakkarissa. Heia Heiaan on kiva päivittää tuloksia.

Pidän hyvän vauhdin yllä, että lyö pienen hien pintaan, mutta tänään liukas keli hieman hidasti matkaa. Sai varoa jokaista askelta, kun yöllä oli satanut ja lyönyt sitten aamuyöstä pakkasen puolelle. Pyörätiet aika ok, mutta jos meni suojatien yli niin meinasi kaatua useampaan otteeseen. Työkaveri oli ajanut töihin ja siellä oli jo joku ajanut ulos, poliisit, paloautot ja ambulanssit paikalla. Toiovtaan, että ihmiset olisisivat varovaisempia.

Paino ei ole nyt tippunut yhtään sitten viimeisen, vähän noussutkin, mutta johtuu luultavasti siitä, että kuukautiset on alkamassa ja jonkin sortin ummetusta havaittavissa. Ehkä se siitä taas kun vaivat lakkaavat. Mieli on silti hyvä.

Onko vinkkejä, mitä kannattaisi lisätä ruokavalioon, että vatsa toimisi paremmin? Vettä kyllä juon rittävästi, mutta pitäisikö esim. kahvi vaihtaa kokonaan teehen?

Kommentit (4)
  1. empä usko et ainakaan tarpeeks. pakko varmaan hakea niitä 🙂

     

  2. Syötkö paljon kuituja? Pellavansiemen rouheessa on tooosiii paljon kuitua, sitä ei tarvii ottaa ku 2rkl päivässä 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *